Dat is onze tweede hobby héSteven schreef:ook als we er km's naast aan het praten zijnNonkelronnie schreef:Als we iets bespreken, dan doen we het grondig eeTim schreef:En daar moeten dan eerst 5 pagina's over gezeverd worden om tot het besluit te komen dat het zoals te verwachten de neus van een 13/I11 zal worden
M6 BDx
- 
				Bert
 
- 
				tonicorsari
 
- 
				Trainspotterke
 
Dat is omdat het stuurstandrijtuig nog in de fabriek van Valenciennes staat , waar ook het ander gedeelte van de SNCF TER2N NG en AGC stellen wordt gefabriceerd (de rest wordt in Brugge geassembleerd ..)Trainspotterke schreef:In Bombardier heb ik de nieuwe reeks M6-rijtuigen al zien staan, maar van stuurstandrijtuigen nog geen spoor.
- 
				Nonkelronnie
 
- 
				13'erke
 
Ik heb vandaag met een tb kunnen spreken , die zei dat men nu vooral bezig is met het maken van de gewone M6 (vooral eerste klasse). Er is al een stuurrijtuig bijna klaar maar dit moet even voorang geven aan de gewone M6, van een datum woe hij nog niet spreken maar het zal deze winter waarschijnlijk zijn.
			
			
									
						- 
				SIMPY.be
 
- 
				Trainspotterke
 
Ik zal de berichten die voor wat ambras zorgden verwijderen, zodat het topic tot nog een beetje zuiver blijft! 
 
(edit: bij deze gebeurd!
 )
Als men verder wenst te discussiëren, mij niet gelaten, maar doe dat dan via PM zodanig dat andere gebruikers die hier komen om over treintjes te praten en niet een discussie mee te volgen niet verder lastig te vallen!
 
Ik zou nog één iets willen zeggen:
Ga heen in vrede!
			
			
													(edit: bij deze gebeurd!
Als men verder wenst te discussiëren, mij niet gelaten, maar doe dat dan via PM zodanig dat andere gebruikers die hier komen om over treintjes te praten en niet een discussie mee te volgen niet verder lastig te vallen!
Ik zou nog één iets willen zeggen:
Ga heen in vrede!
					Laatst gewijzigd door Trainspotterke op 12 sep 2006, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
									
			
						- 
				13'erke