Pagina 7 van 16
Geplaatst: 19 apr 2007, 22:25
door dentheo
Shrek schreef:Steven schreef:de loc's die uitgekozen werden zijn zover ik weet geen opeenvolging van nummers, ze hebben er dus gewoon zoveel uitgehaald als nodig geacht
ik dacht van wel
2701-2720 blijven zoals ze zijn
2721-2740 krijgen mux
2741-2760 krijgen de automatische koppeling
dat had ik toch ergens opgevangen

Ik dacht dat alle loks met automatische koppeling ook mux kregen ?? Niet dus ?
Geplaatst: 19 apr 2007, 22:49
door Elgar
Natuurlijk krijgen die met de automatische koppeling ook MUX, anders zouden ze niet in trek-duw kunnen rijden met de M6-stuurstandrijtuigen.

Geplaatst: 20 apr 2007, 14:49
door pietmol
Joris schreef:Hallo,
Jochen schreef:2704 heeft 100% zeker genen MUX...
De 2704 heeft 200% wel MUX, heb die al zien rondbollen trouwens achteraan aan M6 met de panto tegen den draad. Er stata trouwens duidelijk MUX op. Ik heb er helaas geen foto van...
Groeten,
Joris De Mol
op IC-I (Antwerpen Charleroi) wordt er in traktieschakeling gereden dmv de klassiek kabels (een beperkte reeks van M6 rijtuigen werd hiervoor uitgerust met klassiek HLE21/27 TS kabels)
Geplaatst: 20 apr 2007, 15:20
door Steven
op IC i rijd men in treinschakeling volgs de loks die aanwezig zijn, als het mux-en zijn is het dat systeem, anders het oude systeem zo eenvoudig is het.
Geplaatst: 25 apr 2007, 13:50
door super1500
Shrek schreef:Steven schreef:het aantal met mux voorziene 27 ligt nog iets hoger maar weet ni meer precies hoeveel
Ik had ooit eens 40 opgevangen

vermoedelijk zullen op termijn (dwz eens de 18-tjes in dienst zijn) alle 27-mux locs een snelkoppeling krijgen; immers voor normale TD operaties met M6 zal t18 een veel betere keuze zijn, terwijl TS met 2 t27mux voor treinen die niet gesplitst worden niet vaak zal voorkomen gezien het grote vermogen van t18
Geplaatst: 29 apr 2007, 22:54
door Shrek
Joris schreef:De 2704 heeft 200% wel MUX, heb die al zien rondbollen trouwens achteraan aan M6 met de panto tegen den draad.
Ik ben 300% zeker dat hij geen mux heeft. Daarstraks duwde de 2704 een stam M5-en en dat kan alleen met de gewone TS-kabels.
Een geduwde stam M6en kan zowel met TS als met mux (bij sommige stammen tenminste).
momenteel heb ik nog geen enkele uitzondering gezien op de 2701-2720 2721-2760 verdeling van de mux en niet-mux

Geplaatst: 05 mei 2007, 18:04
door msts.be
Ondertussen heeft de 2754 ook al MUX , maar deze heeft GEEN MUX-sticker naast zijn nummer.Ik ben er zeker van omdat op de IC I vandaag de 2730 MET MUX-sticker zat en alle M6 rijtuigen het bekende rode stickertje M-UIC hadden en ook de 2754 de panto op had en duwde.. (was wel degelijk in dienst..)
Edit : Ik heb even de titel van deze topic gewijzigd omdat de HLE2750 nu wel in dienst is zoals het moet en het eerder gaat over de algemene zaken rond de HLE27 MUX...
Geplaatst: 06 mei 2007, 18:49
door Stijn D.C.
Geplaatst: 06 mei 2007, 19:09
door Steven
die lijst is onovlledig want heb onlangs met 2732/2733 gereden en die hebben ook al mux, alsook de 2730/2731/2759
Geplaatst: 06 mei 2007, 19:43
door Stijn D.C.
azo, merci voor de tip

Geplaatst: 07 mei 2007, 12:47
door Jochen
Dit is mijn lijstje tot nu toe...
-2721
-2722
-2723
-2725
-2726
-2727
-2729
-2730
-2731
-2732
-2739
-2740
-2741
-2742 (+GF)
-2743
-2749
-2750 (+GF)
-2753
-2754 (Doch zonder vermelding Mux op de zijkant)
-2755
-2756
-2757
-2758
Geplaatst: 07 mei 2007, 12:53
door Steven
da lijkt mij een vrij volledig en juits lijstje jochen
Geplaatst: 08 mei 2007, 14:21
door Jochen
Steven schreef:da lijkt mij een vrij volledig en juits lijstje jochen
Helemaal correct neem't van mij aan

2733 mag er ondertussen ook bij trouwens...
Geplaatst: 08 mei 2007, 15:28
door super1500
beschikt er ook iemand over de lijst van niet gemuxte locs 27?
2715 zeker niet (zie foto
http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?t=2269&start=15)
Geplaatst: 08 mei 2007, 16:42
door Shrek
ik heb een heel sterk vermoeden dat de 2701 tot 2720 de eerste jaren nog geen mux gaan krijgen
