Pagina 61 van 124

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 16 mar 2010, 19:20
door HLE 2302
Robin schreef:
HijDieHetWeet schreef:380 zal deze week een vluchtig bezoek brengen aan de eigenaarswerkplaats in het gezelschap van 308.
de 380 staat klaar om buiten te gaan, staat momenteel in de werf waar ze de treinen poetsen.
Shrek schreef:ongeveer een uurtje geleden was de 308 alweer in mechelen :)
Deze was inderdaad binnen, sinds 14hr al :).
De graffiti op kop was al verwijderd terug, enkel op de zijkant onderaan zit nog een paar kriebels.
Helaas is dat dweilen met de kraan open, tegen van het weekend staat ze weer helemaal vol 9/10.

Greetz 2302

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 17 mar 2010, 05:51
door Adler
Robin schreef: de 380 staat klaar om buiten te gaan, staat momenteel in de werf waar ze de treinen poetsen.
En heeft die 380 nu wel TBL1+ ?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 17 mar 2010, 08:06
door HijDieHetWeet
Ja. 308 zeer binnenkort ook. Als 308 opgeleverd werd waren de TBL1+ modules nog niet beschikbaar.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 17 mar 2010, 10:42
door pietje
HijDieHetWeet schreef:Ja. 308 zeer binnenkort ook. Als 308 opgeleverd werd waren de TBL1+ modules nog niet beschikbaar.
Er is dus nog hoop...

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 23 mar 2010, 17:37
door TrainzDr3ver
Heb de 308 vandaag zien staan in de CW MEchelen, misschien zijn ze bezig aan de TBL1, er stond ook een 800-stel waarvan de voorkant openstond, mss ook TBL1?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 24 mar 2010, 00:00
door treinbruno
Er is al een varken met TBL1+ , dus het kan zijn dat ze dat op meerdere aan het installeren nu, maar dat de voorkant open staat kan ook een heel andere reden hebben.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 24 mar 2010, 05:12
door Robin
ze zijn inderdaad bezig met TBL1+ op de 308, op een varken zit dit ook ;) , gistere zelf nog gezien.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 24 mar 2010, 06:56
door Shrek
Robin schreef:ze zijn inderdaad bezig met TBL1+ op de 308, op een varken zit dit ook ;) , gistere zelf nog gezien.
Ik heb ook al een 21 en een 27 met TBL1+ gezien, de rollout is dus volop bezig :)

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 24 mar 2010, 13:43
door Reuel
Goed om te horen dat ze er écht werk van maken!

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 24 mar 2010, 17:44
door Robin
er waren een paar tractievoertuigen uitgerust met TBL1+ maar het grotendeels van de hoop nog niet en daar ge ze nu stilaan aan beginnen.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 25 mar 2010, 18:42
door Bart
treinbruno schreef:Er is al een varken met TBL1+.
Al meerdere.
808, 828, 814, 841 hebben dit al.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 26 mar 2010, 19:39
door HijDieHetWeet
Veel TBL1+ discussie in het Break forum. Ipv te melden dat 308 en 380 allebei in Mechelen staan voor retrofitwerken.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 02 apr 2010, 13:19
door Mechanik
en wat zijn de "retrofitwerken" ?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 11 mei 2010, 19:31
door Matth048
Donderdag 6 mei heb ik de 308 en de 380 gekoppeld zien rijden. Ze reden rond 12.45 richting Mechelen, om vanaf daar richting Leuven te rijden.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 11 mei 2010, 20:12
door Steve
Blijven ze daar nu eigenlijk in de regio rijden, of bestaat de kans ook dat ze opduiken op andere verbindingen waar Breaks op rijden? Bijvoorbeeld een IC-L, IR-i, ...