Re: BENELUX
Geplaatst: 09 dec 2012, 10:03
Gisteren mijn laatste rit met de Benelux gemaakt. Van Antwerpen naar Dordrecht en terecht. In het terugkeren in eerste klasse gereisd, zoals steeds in het zespersoonscompartiment.
Idd, en ik was de enige afstappende reiziger in Brussel-Noord met mijn Jump-ticketje... Dankzij de vertraging (+10) en de extra halte in Noord bijna een halfuur kunnen genieten tussen Zuid en Noord van het IC gevoelkuba.g schreef:De allerlaatste Benelux vanuit Brussel zoals het altijd al hoorde - met halte in Brussel Noord
gevonden via facebook; http://www.youtube.com/watch?v=pLa40XkMtGkTreinen9880 schreef:Die tweede persoon lijkt volgens mij de rit te filmen of zie ik dit verkeerd?
werd niet vermeld, maar ik vermoed aansluiting met ICE10 die met +53 toekwam in Noord ?MIVB-reiziger schreef:En wat was eigenlijk de reden van de extra halte in Noord?
Ik heb het filmpje ondertussen ook gezien.Robin schreef:gevonden via facebook; http://www.youtube.com/watch?v=pLa40XkMtGkTreinen9880 schreef:Die tweede persoon lijkt volgens mij de rit te filmen of zie ik dit verkeerd?
blijkbaar hebben ze de remkraan vervangen door soort joysticks???
Robin schreef:gevonden via facebook; http://www.youtube.com/watch?v=pLa40XkMtGkTreinen9880 schreef:Die tweede persoon lijkt volgens mij de rit te filmen of zie ik dit verkeerd?
blijkbaar hebben ze de remkraan vervangen door soort joysticks???
Ik vermoed eerder om de reizigers die wachtten op de binnenlandse IC naar Antwerpen, die problemen had, mee te nemen.fets schreef:werd niet vermeld, maar ik vermoed aansluiting met ICE10 die met +53 toekwam in Noord ?MIVB-reiziger schreef:En wat was eigenlijk de reden van de extra halte in Noord?
die had een vertraging van 1 uur, intussen zal er toch nog wel een andere trein richting Antwerpen gepasseerd zijn?nahoj schreef:Ik vermoed eerder om de reizigers die wachtten op de binnenlandse IC naar Antwerpen, die problemen had, mee te nemen.fets schreef:werd niet vermeld, maar ik vermoed aansluiting met ICE10 die met +53 toekwam in Noord ?MIVB-reiziger schreef:En wat was eigenlijk de reden van de extra halte in Noord?
AlexNL schreef:Waarom? Reizigers die waarde hechten aan een zitplaats kunnen toch een Fyra-ticket kopen waar een zitplaatsreservering bij in zit?
Niet alleen voor de prijsbewuste Hollander. Iedereen die zou die Fyra beter links laten liggen zodat ze bij de NMBS/NS zien wat ontzettend dwaze beslissing het is om de Benelux aan de kant te zetten. Ik hoop op een fiasco voor Fyra zodat de reserveringsplicht ophoudt te bestaan en de prijzen verlagen.wattman schreef:Voor de prijsbewuste Hollander zou het verschil van Eur 10 per enkele reis 2e klasse vanuit de Randstad nog wel eens een rol kunnen gaan spelen.
Ik heb de indruk dat het op de Thalys erg goed werkt...Hogersluys schreef:Benelux aan de kant te zetten. Ik hoop op een fiasco voor Fyra zodat de reserveringsplicht ophoudt te bestaan en de prijzen verlagen.