Ongewone samenstelling.
Re: gewijzigde samenstelling.
Zo, dat moet even drummen geweest zijn in die trein! Volgens Railtime staat ie nu in Verviers en er staan geen verdere bijzonderheden, dus mogen we ervan uitgaan dat deze beide stellen ook de terugrit naar Oostende zullen verzekeren?Stijn91 schreef:IC 509 bestond uit 2 klassieke motorstellen, namelijk de 256 en 597.
Re: gewijzigde samenstelling.
Alle mensen stonden op mekaar en dan stonden er ook nog veel mensen recht in de 2 stellen.MIVB-reiziger schreef:Zo, dat moet even drummen geweest zijn in die trein! Volgens Railtime staat ie nu in Verviers en er staan geen verdere bijzonderheden, dus mogen we ervan uitgaan dat deze beide stellen ook de terugrit naar Oostende zullen verzekeren?Stijn91 schreef:IC 509 bestond uit 2 klassieke motorstellen, namelijk de 256 en 597.
Re: gewijzigde samenstelling.
Niet noodzakelijk, het kan zijn dat het juiste materieel in Welkenraedt staat.MIVB-reiziger schreef:Zo, dat moet even drummen geweest zijn in die trein! Volgens Railtime staat ie nu in Verviers en er staan geen verdere bijzonderheden, dus mogen we ervan uitgaan dat deze beide stellen ook de terugrit naar Oostende zullen verzekeren?Stijn91 schreef:IC 509 bestond uit 2 klassieke motorstellen, namelijk de 256 en 597.
Re: gewijzigde samenstelling.
weer sardinnekes wat een gedacht van me 2 stellkes te gaan rijdenStijn91 schreef:Alle mensen stonden op mekaar en dan stonden er ook nog veel mensen recht in de 2 stellen.MIVB-reiziger schreef:Zo, dat moet even drummen geweest zijn in die trein! Volgens Railtime staat ie nu in Verviers en er staan geen verdere bijzonderheden, dus mogen we ervan uitgaan dat deze beide stellen ook de terugrit naar Oostende zullen verzekeren?Stijn91 schreef:IC 509 bestond uit 2 klassieke motorstellen, namelijk de 256 en 597.

Re: gewijzigde samenstelling.
Juist, even vergeten dat Welkenraedt er nog tussen zit. Ik zie trouwens op Railtime dat de 529 (voorganger van de 509) ook omgeleid is via de klassieke lijn, dus ik neem aan dat de klassiekjes al vanaf Eupen/Welkenraedt ingezet zijn en niet vanaf Oostende.Steven schreef:Niet noodzakelijk, het kan zijn dat het juiste materieel in Welkenraedt staat.MIVB-reiziger schreef:Zo, dat moet even drummen geweest zijn in die trein! Volgens Railtime staat ie nu in Verviers en er staan geen verdere bijzonderheden, dus mogen we ervan uitgaan dat deze beide stellen ook de terugrit naar Oostende zullen verzekeren?Stijn91 schreef:IC 509 bestond uit 2 klassieke motorstellen, namelijk de 256 en 597.
Re: gewijzigde samenstelling.
Ook was er op de IC E geen enkele dubbele stam 27 + M6 op de IC E. En ik heb er toch 3 gezien.
Re: gewijzigde samenstelling.
Er zijn werken dit weekend er is vanalles aangepast. Ik dacht dat onder meer de treinen IC E niet gesplitst werden te Brugge, de mensen moeten dus overstappen voor Knokke zoals het dan meestal gaat.Stijn91 schreef:Ook was er op de IC E geen enkele dubbele stam 27 + M6 op de IC E. En ik heb er toch 3 gezien.
Re: gewijzigde samenstelling.
Gisteren heb ik wel 1 dubbele stam gezien.Steven schreef:Er zijn werken dit weekend er is vanalles aangepast. Ik dacht dat onder meer de treinen IC E niet gesplitst werden te Brugge, de mensen moeten dus overstappen voor Knokke zoals het dan meestal gaat.Stijn91 schreef:Ook was er op de IC E geen enkele dubbele stam 27 + M6 op de IC E. En ik heb er toch 3 gezien.
Re: gewijzigde samenstelling.
De 536 is met 7 minuten vertraging vertrokken in Luik en met "slechts" 5 aangekomen in Leuven, dus die zal ongetwijfeld wel de HSL genomen hebben.
De 513 daarentegen (momenteel aan de kanten van Gent richting Eupen) heeft flink wat vertraging, omleiding tussen Leuven en Luik en vertraging onder meer te wijten aan "defect motorstel/defecte locomotief". Klinkt ook alsof er een ongewone samenstelling op uitgestuurd is. Iemand meer info?
De 513 daarentegen (momenteel aan de kanten van Gent richting Eupen) heeft flink wat vertraging, omleiding tussen Leuven en Luik en vertraging onder meer te wijten aan "defect motorstel/defecte locomotief". Klinkt ook alsof er een ongewone samenstelling op uitgestuurd is. Iemand meer info?
Re: gewijzigde samenstelling.
+ werken tussen gent en Brussel zal deze bijkomend 15min retard hebben.MIVB-reiziger schreef:De 536 is met 7 minuten vertraging vertrokken in Luik en met "slechts" 5 aangekomen in Leuven, dus die zal ongetwijfeld wel de HSL genomen hebben.
De 513 daarentegen (momenteel aan de kanten van Gent richting Eupen) heeft flink wat vertraging, omleiding tussen Leuven en Luik en vertraging onder meer te wijten aan "defect motorstel/defecte locomotief". Klinkt ook alsof er een ongewone samenstelling op uitgestuurd is. Iemand meer info?
Re: gewijzigde samenstelling.
MIVB-reiziger schreef:De 536 is met 7 minuten vertraging vertrokken in Luik en met "slechts" 5 aangekomen in Leuven, dus die zal ongetwijfeld wel de HSL genomen hebben.
De 513 daarentegen (momenteel aan de kanten van Gent richting Eupen) heeft flink wat vertraging, omleiding tussen Leuven en Luik en vertraging onder meer te wijten aan "defect motorstel/defecte locomotief". Klinkt ook alsof er een ongewone samenstelling op uitgestuurd is. Iemand meer info?
De 513 was met blijkbaar met 2150 en I11'en.
Re: gewijzigde samenstelling.
P8955 werd vandaag getrokken door 2724, het was al een 23, 21 en nu een 27.