Pagina 66 van 412

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 05 feb 2012, 12:42
door Stijn91
IC 509 bestond uit 2 klassieke motorstellen, namelijk de 256 en 597.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 05 feb 2012, 12:54
door Steve
Stijn91 schreef:IC 509 bestond uit 2 klassieke motorstellen, namelijk de 256 en 597.
Zo, dat moet even drummen geweest zijn in die trein! Volgens Railtime staat ie nu in Verviers en er staan geen verdere bijzonderheden, dus mogen we ervan uitgaan dat deze beide stellen ook de terugrit naar Oostende zullen verzekeren?

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 05 feb 2012, 12:57
door Stijn91
MIVB-reiziger schreef:
Stijn91 schreef:IC 509 bestond uit 2 klassieke motorstellen, namelijk de 256 en 597.
Zo, dat moet even drummen geweest zijn in die trein! Volgens Railtime staat ie nu in Verviers en er staan geen verdere bijzonderheden, dus mogen we ervan uitgaan dat deze beide stellen ook de terugrit naar Oostende zullen verzekeren?
Alle mensen stonden op mekaar en dan stonden er ook nog veel mensen recht in de 2 stellen.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 05 feb 2012, 13:12
door Steven
MIVB-reiziger schreef:
Stijn91 schreef:IC 509 bestond uit 2 klassieke motorstellen, namelijk de 256 en 597.
Zo, dat moet even drummen geweest zijn in die trein! Volgens Railtime staat ie nu in Verviers en er staan geen verdere bijzonderheden, dus mogen we ervan uitgaan dat deze beide stellen ook de terugrit naar Oostende zullen verzekeren?
Niet noodzakelijk, het kan zijn dat het juiste materieel in Welkenraedt staat.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 05 feb 2012, 13:12
door loic1811
Stijn91 schreef:
MIVB-reiziger schreef:
Stijn91 schreef:IC 509 bestond uit 2 klassieke motorstellen, namelijk de 256 en 597.
Zo, dat moet even drummen geweest zijn in die trein! Volgens Railtime staat ie nu in Verviers en er staan geen verdere bijzonderheden, dus mogen we ervan uitgaan dat deze beide stellen ook de terugrit naar Oostende zullen verzekeren?
Alle mensen stonden op mekaar en dan stonden er ook nog veel mensen recht in de 2 stellen.
weer sardinnekes wat een gedacht van me 2 stellkes te gaan rijden :?

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 05 feb 2012, 13:15
door 260689
Het is dat of geen trein. Dus zaag niet.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 05 feb 2012, 13:16
door Steve
Steven schreef:
MIVB-reiziger schreef:
Stijn91 schreef:IC 509 bestond uit 2 klassieke motorstellen, namelijk de 256 en 597.
Zo, dat moet even drummen geweest zijn in die trein! Volgens Railtime staat ie nu in Verviers en er staan geen verdere bijzonderheden, dus mogen we ervan uitgaan dat deze beide stellen ook de terugrit naar Oostende zullen verzekeren?
Niet noodzakelijk, het kan zijn dat het juiste materieel in Welkenraedt staat.
Juist, even vergeten dat Welkenraedt er nog tussen zit. Ik zie trouwens op Railtime dat de 529 (voorganger van de 509) ook omgeleid is via de klassieke lijn, dus ik neem aan dat de klassiekjes al vanaf Eupen/Welkenraedt ingezet zijn en niet vanaf Oostende.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 05 feb 2012, 13:31
door Stijn91
Ook was er op de IC E geen enkele dubbele stam 27 + M6 op de IC E. En ik heb er toch 3 gezien.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 05 feb 2012, 13:33
door Steven
Stijn91 schreef:Ook was er op de IC E geen enkele dubbele stam 27 + M6 op de IC E. En ik heb er toch 3 gezien.
Er zijn werken dit weekend er is vanalles aangepast. Ik dacht dat onder meer de treinen IC E niet gesplitst werden te Brugge, de mensen moeten dus overstappen voor Knokke zoals het dan meestal gaat.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 05 feb 2012, 13:39
door Stijn91
Steven schreef:
Stijn91 schreef:Ook was er op de IC E geen enkele dubbele stam 27 + M6 op de IC E. En ik heb er toch 3 gezien.
Er zijn werken dit weekend er is vanalles aangepast. Ik dacht dat onder meer de treinen IC E niet gesplitst werden te Brugge, de mensen moeten dus overstappen voor Knokke zoals het dan meestal gaat.
Gisteren heb ik wel 1 dubbele stam gezien.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 05 feb 2012, 14:39
door Steve
De 536 is met 7 minuten vertraging vertrokken in Luik en met "slechts" 5 aangekomen in Leuven, dus die zal ongetwijfeld wel de HSL genomen hebben.

De 513 daarentegen (momenteel aan de kanten van Gent richting Eupen) heeft flink wat vertraging, omleiding tussen Leuven en Luik en vertraging onder meer te wijten aan "defect motorstel/defecte locomotief". Klinkt ook alsof er een ongewone samenstelling op uitgestuurd is. Iemand meer info?

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 05 feb 2012, 15:11
door 260689
MIVB-reiziger schreef:De 536 is met 7 minuten vertraging vertrokken in Luik en met "slechts" 5 aangekomen in Leuven, dus die zal ongetwijfeld wel de HSL genomen hebben.

De 513 daarentegen (momenteel aan de kanten van Gent richting Eupen) heeft flink wat vertraging, omleiding tussen Leuven en Luik en vertraging onder meer te wijten aan "defect motorstel/defecte locomotief". Klinkt ook alsof er een ongewone samenstelling op uitgestuurd is. Iemand meer info?
+ werken tussen gent en Brussel zal deze bijkomend 15min retard hebben.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 05 feb 2012, 15:11
door Stijn91
MIVB-reiziger schreef:De 536 is met 7 minuten vertraging vertrokken in Luik en met "slechts" 5 aangekomen in Leuven, dus die zal ongetwijfeld wel de HSL genomen hebben.

De 513 daarentegen (momenteel aan de kanten van Gent richting Eupen) heeft flink wat vertraging, omleiding tussen Leuven en Luik en vertraging onder meer te wijten aan "defect motorstel/defecte locomotief". Klinkt ook alsof er een ongewone samenstelling op uitgestuurd is. Iemand meer info?

De 513 was met blijkbaar met 2150 en I11'en.

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 05 feb 2012, 20:58
door trainman
IC L 2338 werd zaterdag 4/2 gereden met AM 188

Re: gewijzigde samenstelling.

Geplaatst: 08 feb 2012, 20:07
door Stijn91
P8955 werd vandaag getrokken door 2724, het was al een 23, 21 en nu een 27.