alvast bedankt

Deftig nederlands kunnen schrijven/lezen en spreken. En een diploma ASO, TSO in de richtingen Elektriciteit, Elektro Mechanica of Mechanica hebben. Of een diploma van het BSO, 7 jaar secundair onderwijs, in dezelfde richtingen als hierboven vermeld.ilovetrains schreef:Ik ben 15 en gefacineert van treins. Ik zou graag later treinbestuurder worden maar wat moet ik doen wat is de opleiding. Wat voor een diploma moet ik hebben. kunnen jullie meschien eens een uitleg geven.
alvast bedankt
Als je in de oost-kantons woont en vloeiend Frans kunt schrijven en praten én je schoolopleiding in het Frans hebt genoten, dan kan je als treinbestuurder aan de slag, en krijg je een Franstalige opleiding.ilovetrains schreef:ja ik kann niet zo goed nederlands schrijven omdat ik in de oost kantons woon maar ik kann wel nederlands duits en frans vlooiend praaten. en ik ga mijn a1 of a2 diploma doen is dat genoeg??? en wat leer je alles als je de school doet voor trijnbestuurder
In dat geval excuseer ik me voor mijn botte opmerking. We hebben hier al eerder te maken gehad met domme pubers die denken dat ze zich interessant maken met een achterlijk en onleesbaar taaltje.ilovetrains schreef:ja ik kann niet zo goed nederlands schrijven omdat ik in de oost kantons woon maar ik kann wel nederlands duits en frans vlooiend praaten. en ik ga mijn a1 of a2 diploma doen is dat genoeg??? en wat leer je alles als je de school doet voor trijnbestuurder
sorry dat ik zeg maar schaamde u ni voor die vraag ik speel al van men 5 JAAR met TREINSIMULATOREN .gij zijt 15 en denkt dage zo met een trein gaat kunnen rijden i wish you luck...ilovetrains schreef:en wat leer je dann eig. in de trijnbestuurder school. ik heb mij train simulator 2012 aangeschaft. kann dat helpen ?