Nog eens afgezakt naar Luik vandaag voor daar nog eens de nodige foto's te maken.
Zoals iedereen weet komen daar alle nieuwe T18-19, een kort lijstje van de aanwezige;
1802 - 1803 - 1838 - 1848 - 1853 - 1857 - 1860 - 1861 - 1862 - 1876 - 1888 - 1894 - 1896 - 1906 - 1908 - 1909 - 1910 - 1913 - 1914 -1920
software update, ook het lang nablazen na een remming werd aangepast (de gekende lawaaihinder dus), als je remmen lost met de EP in dienst kan je dat doen door éénmalig de remhandel tot op einde te duwen en nog diverse zaken.
Het museum verhuist NIET. Het is einde oefening. Zoals het er nu naar uit ziet. Ze krijgen nergens zo'n grote ruimte en als ze er 1 vinden dan is het tegen groot geld. En dat heeft geen enkel museum.
Dus volgend jaar zal het laatste jaar zijn van het museum. Laatste gerucht is dat zelfs de 18/1900 in onderhoud gaan in Antwerpen. Dus dan heeft het depot bijna geen bestaans recht meer. De bouw van het nieuwe depot ligt ook al weer even stil. Dus ik vrees het ergste. Einde depot Kinkempois met ALLES er op en er aan in 2013/2014??.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Het museum verhuist NIET. Het is einde oefening. Zoals het er nu naar uit ziet. Ze krijgen nergens zo'n grote ruimte en als ze er 1 vinden dan is het tegen groot geld. En dat heeft geen enkel museum.
Dus volgend jaar zal het laatste jaar zijn van het museum. Laatste gerucht is dat zelfs de 18/1900 in onderhoud gaan in Antwerpen. Dus dan heeft het depot bijna geen bestaans recht meer. De bouw van het nieuwe depot ligt ook al weer even stil. Dus ik vrees het ergste. Einde depot Kinkempois met ALLES er op en er aan in 2013/2014??.
Massaal meespelen met Euromillions en de winnaar koopt het domein op?
Waarom kan men de werkplaats en opstelsporen niet gewoon schenken aan het museum? Of eventueel verhuren voor 1 symbolische euro?
Ach, ik begrijp het niet. Ik heb het nooit begrepen en ik denk niet dat ik het ooit zal begrijpen.