Pagina 1 van 1
Amsterdammer in Vilvoorde
Geplaatst: 14 feb 2013, 22:44
door jumper
vandaag rond 18:40 de Ic-Amsterdam rijtuigen in roze NS Hispeed livrei in Vilvoorde zien voorbijzoeven.
Betekent dat dat die opnieuw rijdt dan? Ik zag echter wel.geen reizigers op die trein..
iemand een idee?
Re: Amsterdammer in Vilvoorde
Geplaatst: 14 feb 2013, 23:03
door franksken
jumper schreef:vandaag rond 18:40 de Ic-Amsterdam rijtuigen in roze NS Hispeed livrei in Vilvoorde zien voorbijzoeven.
Betekent dat dat die opnieuw rijdt dan? Ik zag echter wel.geen reizigers op die trein..
iemand een idee?
Zal wel een testrit geweest zijn
Re: Amsterdammer in Vilvoorde
Geplaatst: 15 feb 2013, 00:00
door AlexNL
Dat was een testrit.
Vanaf a.s. maandag gaat de vervangende Beneluxtrein rijden. De dienstregeling
staat hier.
Re: Amsterdammer in Vilvoorde
Geplaatst: 15 feb 2013, 19:39
door dekooiker
Opvallend toch dat de testritten die ik zag passeren op tijd reden

Re: Amsterdammer in Vilvoorde
Geplaatst: 16 feb 2013, 00:48
door jotie
'Dienstregeling' vind ik een wel erg genereuze omschrijving. Op hoeveel reizigers mikken NS & NMBS? Veertig in iedere richting?

Re: Amsterdammer in Vilvoorde
Geplaatst: 16 feb 2013, 01:06
door AlexNL
Waarom er aanvankelijk maar 2 ritten H/T zijn per dag is mij onduidelijk. Dat het later wordt opgevoerd naar 8 ritten H/T is een verbetering, maar nog lang niet wat we hadden of wat beloofd is. Maargoed, iets is beter dan niets, en het zal helpen om de stoptrein en de overige Belgische treinen te ontlasten.
Ik ben benieuwd hoe het verder loopt: zouden er voor dienstregeling 2014 (al) treinpaden van Amsterdam naar Brussel over Den Haag worden (zijn) aangevraagd voor het geval dat de V250 het niet meer wordt?
Re: Amsterdammer in Vilvoorde
Geplaatst: 16 feb 2013, 11:21
door Robin
AlexNL schreef:Waarom er aanvankelijk maar 2 ritten H/T zijn per dag is mij onduidelijk. Dat het later wordt opgevoerd naar 8 ritten H/T is een verbetering, maar nog lang niet wat we hadden of wat beloofd is. Maargoed, iets is beter dan niets, en het zal helpen om de stoptrein en de overige Belgische treinen te ontlasten.
Ik ben benieuwd hoe het verder loopt: zouden er voor dienstregeling 2014 (al) treinpaden van Amsterdam naar Brussel over Den Haag worden (zijn) aangevraagd voor het geval dat de V250 het niet meer wordt?
Omdat er voorlopig nog geen andere locomotieven beschikbaar zijn.
De T29 is gisteren terug aangekomen en deze moet eerst in orde worden gemaakt voor dat men met locomotieven kan gaan schuiven.