wagolie ijsemmer zilver
wagolie ijsemmer zilver
geachte treinliefhebbers ik heb een wijnkoel emmer van zilver van de wagolie die ik voor een mooi bod zou willen verkopen wie doet mij een mooi bod zie marktplaats onder treinen mvg bianca
Re: wagolie ijsemmer zilver
Een correcte schrijfwijze van zo'n icoon zou inderdaad helpen als je die ijsemmer verkocht wil krijgen... ik vroeg me al af over welke olie het überhaupt ging. 

Ik wil ruilen: ik heb hier nog een collectie hoofdletters, punten, komma's en uitroeptekens liggen. Je krijgt er nog een spatievreter voor wijnkoel_emmer bovenop.bianca schreef:geachte treinliefhebbers ik heb een wijnkoel emmer van zilver van de wagolie die ik voor een mooi bod zou willen verkopen wie doet mij een mooi bod zie marktplaats onder treinen mvg bianca
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
mijn wel gemeende excuus heren ik ben maar een dom blondje die niks van treinen weet maar dacht iets leuks te hebben voor een trein liefhebber en er nog een leuk centje voor mijn zoon ervoor te kunnen krijgen maar wist niet dat er zo raar gereageerd zou worden jammer is dat 

Tja, mocht men het treinverkeer beheren zoals jij spelt, dan hadden we elke dag een Buizingen of 2...bianca schreef:mijn wel gemeende excuus heren ik ben maar een dom blondje die niks van treinen weet maar dacht iets leuks te hebben voor een trein liefhebber en er nog een leuk centje voor mijn zoon ervoor te kunnen krijgen maar wist niet dat er zo raar gereageerd zou worden jammer is dat
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
enfin... los van deze nare reacties...
Ik ben eens gaan kijken op marktplaats.nl maar niets gevonden. Categorie 'treinen' vond ik niet. Ook niets gevonden met een zoekopdracht op 'ijsemmer', 'wagons lits' (of 'wagoli'
).
Ik ben eens gaan kijken op marktplaats.nl maar niets gevonden. Categorie 'treinen' vond ik niet. Ook niets gevonden met een zoekopdracht op 'ijsemmer', 'wagons lits' (of 'wagoli'

spoorwegrealist
-
U heeft een Persoonlijk Bericht (in uw inbox op dit forum).bianca schreef:[knip]
maar wist niet dat er zo raar gereageerd zou worden jammer is dat