
De capaciteit van de huidige tunnel wordt in 2016 herbekeken blijkbaar.
Die plannen om een tweede kanaaltunnel zijn reeds in 2000 (verplicht volgens het huidige kontrakt) voorgesteld door Eurotunnel. Voor het failliet dus van eurotunnel 1. Er staat niet de ze de capaciteit v/d tunnel gaan herbekijken, die zal dezelfde zijn als op heden. Wel de capaciteit op de cross-channel (lange en korte route)Patrick schreef:Ik zet het hier omdat er in het artikel sprake is van een tunnel voor gemotoriseerd verkeer![]()
De capaciteit van de huidige tunnel wordt in 2016 herbekeken blijkbaar.
bedankt voor uw expertise terzake, maar de langste autotunnel van 24km kan je niet vergelijken met 50Km dacht ik. of is dit een detail dat we even vergeten!deadlock schreef:Er zijn zat ontzettend lange autotunnels waar dat allemaal wel goed gaat.
Deadlock heeft geen rijbewijs: http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=3& ... js#p184096nighttrain schreef:Wat zijn uw ervaringen om door een tunnel van 5 km te rijden?