De nazomer lijkt wel eeuwig te zullen duren, maar omdat we weten dat dit niet waar is, profiteren we er met volle teugen van - zolang het duurt. We stapten langs GR 5 (Bergen-op-Zoom - Middellandse Zee!). Treinreis, busreis, wat busfoto's, de wandeling: één adres: http://blog.seniorennet.be/overweg13/ .
Veel leesplezier
30 september 2013 Zelem - Viversel
Re: 30 september 2013 Zelem - Viversel
Hoi,
Vic,
Bedankt voor je mooi verslag.Wel spijtig dat de overwegen in mijn thuisgemeente jouw wandeling verstoord hebben.
Lukas
Vic,
Bedankt voor je mooi verslag.Wel spijtig dat de overwegen in mijn thuisgemeente jouw wandeling verstoord hebben.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Nog spijtiger is dat ze daar blijkbaar een gewoonte van maken, want dit was echt toch niet de eerste keer?Lukas schreef:Hoi,
Vic,
Lukas
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Wat betreft het speciaal muziekje voor de aankondigingen in een M6: dit geluid weerklinkt wanneer er wordt omgeroepen vanuit de stuurpost in het stuurrijtuig.
Dis het geluid als men vanop een GSM-r de aankondiging doet, die staan in alle stuurposten.jens123 schreef:Wat betreft het speciaal muziekje voor de aankondigingen in een M6: dit geluid weerklinkt wanneer er wordt omgeroepen vanuit de stuurpost in het stuurrijtuig.
Nu wordt ook duidelijk waarom er geen controle kwam. De tbg deed aan lijnstudie...Steven schreef:Dis het geluid als men vanop een GSM-r de aankondiging doet, die staan in alle stuurposten.jens123 schreef:Wat betreft het speciaal muziekje voor de aankondigingen in een M6: dit geluid weerklinkt wanneer er wordt omgeroepen vanuit de stuurpost in het stuurrijtuig.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Gisteren was het weer van dat, zowel 's ochtends als 's avonds. Vanochtend was er dan weer een storing tussen Heist-Op-Den Berg en Lier, wat ook toch al weer de derde keer moet zijn op twee weken... Best wel opmerkelijk eigenlijk, vorig academiejaar heb ik quasi nooit vertraging gehad op het traject Lier-Leuven en dit academiejaar ben ik nog nooit met minder dan 15 minuten vertraging aangekomen op dat traject...overweg13 schreef:Nog spijtiger is dat ze daar blijkbaar een gewoonte van maken, want dit was echt toch niet de eerste keer?Lukas schreef:Hoi,
Vic,
Lukas
Overigens bedankt voor het mooie verslag, overweg13, en ik hoop dat er nog vele mogen volgen!
Zolang ik het zelf prettig vind, zullen er volgen. Vandaag zijn we weer op stap geweest, en werden we bij de terugreis opnieuw geconfronteerd met een gestoorde overweg. Je leest er binnenkort alles over!Matthias schreef:
Overigens bedankt voor het mooie verslag, overweg13, en ik hoop dat er nog vele mogen volgen!
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13