Pagina 1 van 10
I 11 over de grens.
Geplaatst: 06 sep 2006, 21:48
door Joris
Hallo,
Op volgende link een foto van I11 in het buitenland, met een BR 103 ervoor!Mooi is dat!
http://www.bahn-halle.de/images/sichtung/imgv85.jpg
Groeten,
Joris De Mol
Geplaatst: 06 sep 2006, 21:48
door Steven
en eind dit jaar voor het eerst commerciel in NL te zien

meer bepaald maastricht
Geplaatst: 06 sep 2006, 21:51
door Joris
Hallo,
Steven schreef:en eind dit jaar voor het eerst commerciel in NL te zien

meer bepaald maastricht
Maarja, dat is 'maar' met een 13, in Duitsland, envooral die BR 103 ervoor maakt het wel mooi vind ik.
Groeten,
Joris De Mol
Geplaatst: 06 sep 2006, 21:52
door Jonathan
Geef mij maar 13+I11 of nog liever I11+13.
Geplaatst: 06 sep 2006, 22:02
door Teach2
en eind dit jaar voor het eerst commerciel in NL te zien meer bepaald maastricht
Is dat al zeker? Bij de voorstelling van de nieuwe dienstregeling door de bttb zei men juist dat die verlenging naar Maastricht er waarschijnlijk niet zou komen. Is dat ondertussen dan veranderd?
Geplaatst: 06 sep 2006, 22:08
door Steven
de uuregeling en al staat op de site van de bttb
Geplaatst: 06 sep 2006, 22:19
door trainfreak
Steven schreef:en eind dit jaar voor het eerst commerciel in NL te zien

meer bepaald maastricht
Dan hebben de Nederlanders teminste iets deftigs om te spotten!

Geplaatst: 06 sep 2006, 22:21
door 5307
oe, dat was een zware belediging, maar een terechte

Geplaatst: 06 sep 2006, 22:31
door groentje
Jongens, qua locs heb je gelijk (omdat er hier zulke oude knarren nog rijden), maar qua stelletjes, waar ze er ginder duidelijk teveel van hebben, is de Virm toch echt wel een pareltje. Of de koplopers...
Geplaatst: 06 sep 2006, 22:51
door Jonathan
groentje schreef:Jongens, qua locs heb je gelijk (omdat er hier zulke oude knarren nog rijden), maar qua stelletjes, waar ze er ginder duidelijk teveel van hebben, is de Virm toch echt wel een pareltje. Of de koplopers...
Dat is waar, en dat geel staat ze erg goed.
Geplaatst: 06 sep 2006, 22:55
door rvdborgt
Teach2 schreef:en eind dit jaar voor het eerst commerciel in NL te zien meer bepaald maastricht
Is dat al zeker? Bij de voorstelling van de nieuwe dienstregeling door de bttb zei men juist dat die verlenging naar Maastricht er waarschijnlijk niet zou komen. Is dat ondertussen dan veranderd?
Er is inmiddels een dienstregeling inderdaad, maar van NS heb ik nog geen bevestiging gezien dat het ook inderdaad doorgaat.
Groetjes,
Rian
Geplaatst: 06 sep 2006, 23:06
door msts.be
Jonathan schreef:groentje schreef:Jongens, qua locs heb je gelijk (omdat er hier zulke oude knarren nog rijden), maar qua stelletjes, waar ze er ginder duidelijk teveel van hebben, is de Virm toch echt wel een pareltje. Of de koplopers...
Dat is waar, en dat geel staat ze erg goed.
De Koplopers hé , schilder die nieuwe V-IRM's maar in de Sprinter-bis liverij .. op die IRM's staat die oude liverij dus niet goed meer hé ..
Maar om terug tot de topic te komen : de 103 rijdt blijkbaar wel snel genoeg met die I11 , zou niet verschieten als hij daar 200 reed want de foto is duidelijk aan een HSL genomen (dit is te merken aan de aanwezigheid van de kabel van de LZB in het spoor)..
Geplaatst: 06 sep 2006, 23:40
door Taurus
Wat betreft het verlengen van de IC naar Maastricht vraag ik me alleen nog af hoe het met de reeks 13 zit, die kan toch niet zomaar onder 1.500V rijden?
Geplaatst: 07 sep 2006, 01:30
door Shrek
Taurus schreef:Wat betreft het verlengen van de IC naar Maastricht vraag ik me alleen nog af hoe het met de reeks 13 zit, die kan toch niet zomaar onder 1.500V rijden?
in de voorstelling van de 13 staat wel degelijk dat hij dat mag, het is alleen nog nooit gedaan denk ik

Geplaatst: 07 sep 2006, 07:47
door Accelerat
De nederlanders hebben dan wel degelijk iets deftigs om te spotten!
Tenzij... ach er is niet voor niets het spreekwoord:"Wat de boer niet kent, dat eet hij niet!"
