Pagina 1 van 1

Fotos April 2014

Geplaatst: 06 jun 2014, 12:21
door vdabeeb
Hierbij de fotos van April 2014.
Afbeelding 04/04/2014 18h44 Oostakker
DB Schenker 6508 met tankwagons in de richting van Rodenhuize dok.
Afbeelding 05/04/2014 11h55 Gent Kluizendok
Afscheidsrit reeks 62 van TSP.
Afbeelding 08/04/2014 17h28 Merelbeke
753 met P-trein in de riching van Wetteren.
Afbeelding 08/04/2014 18h25 Merelbeke
Zoek de verschillen!
Links 2735 met P-trein naar Sint-Niklaas. Rechts 2110 met P-trein naar Gent Sint-Pieters.
Afbeelding 11/04/2014 18h10 Beervelde
7795 met ballastrein in de richting van Gent. Achteraan rijdt 7791 in opzending mee.
Afbeelding 14/04/2014 17h55 Wondelgem
4148 als L-trein naar Eeklo.
Afbeelding 15/04/2014 19h15 Gent Zeehaven
Class 77 DE6310 in de richting van de haven.
Afbeelding 15/04/2014 19h23 Gent Zeehaven
444 met trein in de richting van Lokeren.
Afbeelding 15/04/2014 19h27 Gent Zeehaven
7857 met een trein in de richting van het statioh Gent-Zeehaven.

Afbeelding 17/04/2014 17h52 Sluiskil
Railfeeding 1104 met trein in de richting van Zelzate.

Inhoudsoverzicht:

Fotos Maart 2014
Fotos Januari 2014
Fotos December 2013
Fotos November 2013
Fotos Oktober 2013
Fotos September 2013
Fotos Augustus 2013
Fotos Juli 2013

Mijn fotopagina op Flickr.

Re: Fotos April 2014

Geplaatst: 06 jun 2014, 22:13
door Dieselfreak
vdabeeb schreef:Zoek de verschillen!
Links 2735 met P-trein naar Sint-Niklaas. Rechts 2110 met P-trein naar Gent Sint-Pieters. Afbeelding
Het enige verschil dat ik zie, is dat de 2110 naast zijn linkse koplampen een soort kabels heeft, bij de 2735 ontbreken die.

Re: Fotos April 2014

Geplaatst: 07 jun 2014, 11:52
door b-loc
Dieselfreak schreef:
vdabeeb schreef:Zoek de verschillen!
Links 2735 met P-trein naar Sint-Niklaas. Rechts 2110 met P-trein naar Gent Sint-Pieters.
foto
Het enige verschil dat ik zie, is dat de 2110 naast zijn linkse koplampen een soort kabels heeft, bij de 2735 ontbreken die.
De HLE27's hadden deze vroeger ook. Deze kabels worden gebruikt om in trek-duw met M4 en M5 te rijden en treinschakeling met een 2de loc van hetzelfde type.
Al enkele jaren is de HLE27 omgebouwd met mux zo kunnen ze in trek-duw met M6 (en I11) rijden. Hierbij zijn al deze kabels vervangen door 1 kabel.

Re: Fotos April 2014

Geplaatst: 11 jun 2014, 22:11
door nahoj
b-loc schreef:
Dieselfreak schreef:Het enige verschil dat ik zie, is dat de 2110 naast zijn linkse koplampen een soort kabels heeft, bij de 2735 ontbreken die.
De HLE27's hadden deze vroeger ook. Deze kabels worden gebruikt om in trek-duw met M4 en M5 te rijden en treinschakeling met een 2de loc van hetzelfde type.
Al enkele jaren is de HLE27 omgebouwd met mux zo kunnen ze in trek-duw met M6 (en I11) rijden. Hierbij zijn al deze kabels vervangen door 1 kabel.
Of om dat laatste iets precieser te verwoorden: "Hierbij zijn al deze kabels vervangen door een gemultiplexed signaal in de UIC-kabel".
Anders zou men ten onrechte kunnen verstaan dat de HLE 27 nu een kabel heeft die de HLE 21 nìet heeft. De HLE 21 heeft ook die UIC-kabel, alleen kan zij die gemultiplexedte signalen noch interpreteren noch verzenden.

Of zie ook http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=16&t=11750.