Pagina 1 van 4

1185

Geplaatst: 21 sep 2006, 23:43
door Steven
HOT news, eigenlijk niet zo hot, gewoon even zeggen dat deze nog steeds aan de kant staat te Salzinnes, vandaag zelf waargenomen tijdens mijn dienst op Namur

Geplaatst: 22 sep 2006, 01:06
door 1607
simpele duif :lol:

Geplaatst: 22 sep 2006, 09:08
door Shrek
zijn ze hem aan het herstellen of is hij misschien terminaal? :shock:

Re: 1185

Geplaatst: 22 sep 2006, 10:35
door NSNMBS
Steven schreef:HOT news, eigenlijk niet zo hot, gewoon even zeggen dat deze nog steeds aan de kant staat te Salzinnes, vandaag zelf waargenomen tijdens mijn dienst op Namur
De plannen moesten toch zijn, voor eind augustus klaar? Maar ik dacht al zoiets :wink:
Afwachten maar tot die schoonheid ook weer klaar is :P

Geplaatst: 22 sep 2006, 11:03
door Steven
klaar zal ze wel zijn, de vraag is eerder of de testen BEVREDIGEND waren :lol: :lol:

Geplaatst: 22 sep 2006, 11:59
door NSNMBS
LOL :P Hmmzja, ze heeft toch wat ergs achter de rug als je t vergelijken moet met de 1183 he :P
Dus zo erg is het niet, gun haar de tijd :lol: :lol:

Geplaatst: 22 sep 2006, 14:21
door Bart
Shrek schreef:zijn ze hem aan het herstellen of is hij misschien terminaal? :shock:
Die zijn niet meer te herstellen.
1 oplossing is ervoor.
Breng ze allemaal tegelijk naar de schroothandel.
Een schande op wielen noem ik dat.
De laatste tijd gaat er geen dag voorbij of er staat er weer enen ergens ten velde in nood.
Mooie reclame is dat voor de nmbs :?

Geplaatst: 22 sep 2006, 14:37
door Steven
Bart schreef:
Shrek schreef:zijn ze hem aan het herstellen of is hij misschien terminaal? :shock:
Die zijn niet meer te herstellen.
1 oplossing is ervoor.
Breng ze allemaal tegelijk naar de schroothandel.
Een schande op wielen noem ik dat.
De laatste tijd gaat er geen dag voorbij of er staat er weer enen ergens ten velde in nood.
Mooie reclame is dat voor de nmbs :?
als de gemiddelde bestuurder er wa meer aandacht aan zou besteden zoals voorzien rijden die bakken heel goed, jammer genoeg voel ik aan dat redelijk wat collega's met weinig respect voor de techniek rijden. elektronica dient gekoeld te worden, maar als menig bestuurder ten gepaste en ongepaste de ventilatie uitzet kan het ni missen dat ze problemen veroorzaken, zeker in de zomer

Geplaatst: 22 sep 2006, 14:48
door Bart
Steven schreef:
Bart schreef:
Shrek schreef:zijn ze hem aan het herstellen of is hij misschien terminaal? :shock:
als de gemiddelde bestuurder er wa meer aandacht aan zou besteden zoals voorzien rijden die bakken heel goed, jammer genoeg voel ik aan dat redelijk wat collega's met weinig respect voor de techniek rijden. elektronica dient gekoeld te worden, maar als menig bestuurder ten gepaste en ongepaste de ventilatie uitzet kan het ni missen dat ze problemen veroorzaken, zeker in de zomer
Kijk steven, ze hebben niet enkel last van ventilatie hé.
Die bakken hebben gewoon al 3 maal zoveel kilometers gedaan, dan waarvoor ze eigenlijk maar gemaakt zijn. In principe zijn dat dus idd degelijke bakken. Maar ze hebben hun nut nu wel al bewezen, en het wordt dringend!! tijd dat ze vervangen worden.
Ik vind het dan ook wel jammer, dat je de onbetrouwbaarheid van de hle 11 zoals hij nu is, probeert op de doorsnee treinbestuurder te steken.
Versleten is versleten hé :wink:

Ze zijn beloofd voor de goederen hé, maar ik denk dat ze daar beter hun 25.5 houden.

Geplaatst: 22 sep 2006, 14:50
door Steven
ik rijd er zelf ook mee en heb er zelden last mee dus ik weet niet wat probleem is, ken ze al 5 jaar en heb er nog geen enkele keer mee in nood gestaan, dus met die uitspraak plaats ik mezelf mee in die groep

Geplaatst: 22 sep 2006, 14:54
door Bart
En wat me nog het meest stoort aan de benelux treinen hé, is dat ze door de defecten aan de loc, of de omvormers van de rijtuigen die het om de 5 voet begeven, steeds monster vertragingen hebben, ofwel gewoon afgeschaft worden. De benelux treinen, zijn de treinen die vooral door zakenmensen en toeristen worden genomen, en die eigenlijk het parade paardje van de nmbs zouden moeten zijn.
Maar zoals het nu is,is het maar een reclame om te :oops: :oops: :oops:

Geplaatst: 22 sep 2006, 15:07
door Steven
de rijtuigen is ni voor de nmbs zijn rekening he :wink:

Geplaatst: 22 sep 2006, 15:17
door Bart
Steven schreef:de rijtuigen is ni voor de nmbs zijn rekening he :wink:
Nee idd dat is voor den Hollander.
Gelukkig dat ze den 800 nog hebben om de benelux regelmatig te vervangen. Alleen zal dat in april 2007 fini zijn.
Den Hollander heeft beslist dat er geen enkel materieel nog op zijn net mag rijden dat niet voorzien is van atb. Zelfs niet op het grensbaanvak fes-rsd. Het is dan te hopen dat de nieuwe lijn op tijd af is, of we gaan nog wat beleven..

Geplaatst: 22 sep 2006, 15:25
door Steven
ma den belg heeft beslist da er enkel rijtuigen met gesloten wc systeem over L4 mogen en bijgevolg zou er is een probleem kunnen ontstaan

Geplaatst: 22 sep 2006, 23:39
door NSNMBS
Geen woorden aan toe Steven toe te voegen :wink: