Pagina 1 van 4
					
				1185
				Geplaatst: 21 sep 2006, 23:43
				door Steven
				HOT news, eigenlijk niet zo hot, gewoon even zeggen dat deze nog steeds aan de kant staat te Salzinnes,  vandaag zelf waargenomen tijdens mijn dienst op Namur
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 sep 2006, 01:06
				door 1607
				simpele  duif  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 sep 2006, 09:08
				door Shrek
				zijn ze hem aan het herstellen of is hij misschien terminaal?  

 
			 
			
					
				Re: 1185
				Geplaatst: 22 sep 2006, 10:35
				door NSNMBS
				Steven schreef:HOT news, eigenlijk niet zo hot, gewoon even zeggen dat deze nog steeds aan de kant staat te Salzinnes,  vandaag zelf waargenomen tijdens mijn dienst op Namur
De plannen moesten toch zijn, voor eind augustus klaar? Maar ik dacht al zoiets 
 
Afwachten maar tot die schoonheid ook weer klaar is 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 sep 2006, 11:03
				door Steven
				klaar zal ze wel zijn, de vraag is eerder of de testen BEVREDIGEND waren  
  
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 sep 2006, 11:59
				door NSNMBS
				LOL 

  Hmmzja, ze heeft toch wat ergs achter de rug als je t vergelijken moet met de 1183 he 

Dus zo erg is het niet, gun haar de tijd 
  
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 sep 2006, 14:21
				door Bart
				Shrek schreef:zijn ze hem aan het herstellen of is hij misschien terminaal?  

 
Die zijn niet meer te herstellen.
1 oplossing is ervoor.
Breng ze allemaal tegelijk naar de schroothandel.
Een schande op wielen noem ik dat.
De laatste tijd gaat er geen dag voorbij of er staat er weer enen ergens ten velde in nood.
Mooie reclame is dat voor de nmbs 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 sep 2006, 14:37
				door Steven
				Bart schreef:Shrek schreef:zijn ze hem aan het herstellen of is hij misschien terminaal?  

 
Die zijn niet meer te herstellen.
1 oplossing is ervoor.
Breng ze allemaal tegelijk naar de schroothandel.
Een schande op wielen noem ik dat.
De laatste tijd gaat er geen dag voorbij of er staat er weer enen ergens ten velde in nood.
Mooie reclame is dat voor de nmbs 

 
 als de gemiddelde bestuurder er wa meer aandacht aan zou besteden zoals voorzien rijden die bakken heel goed, jammer genoeg voel ik aan dat redelijk wat collega's met weinig respect voor de techniek rijden. elektronica dient gekoeld te worden, maar als menig bestuurder ten gepaste en ongepaste de ventilatie uitzet kan het ni missen dat ze problemen veroorzaken, zeker in de zomer
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 sep 2006, 14:48
				door Bart
				Steven schreef:Bart schreef:Shrek schreef:zijn ze hem aan het herstellen of is hij misschien terminaal?  

 
 
 als de gemiddelde bestuurder er wa meer aandacht aan zou besteden zoals voorzien rijden die bakken heel goed, jammer genoeg voel ik aan dat redelijk wat collega's met weinig respect voor de techniek rijden. elektronica dient gekoeld te worden, maar als menig bestuurder ten gepaste en ongepaste de ventilatie uitzet kan het ni missen dat ze problemen veroorzaken, zeker in de zomer
 
Kijk steven, ze hebben niet enkel last van ventilatie hé.
Die bakken hebben gewoon al 3 maal zoveel kilometers gedaan, dan waarvoor ze eigenlijk maar gemaakt zijn. In principe zijn dat dus idd degelijke bakken. Maar ze hebben hun nut nu wel al bewezen, en het wordt dringend!! tijd dat ze vervangen worden. 
Ik vind het dan ook wel jammer, dat je de onbetrouwbaarheid van de hle 11 zoals hij nu is,  probeert op de doorsnee treinbestuurder te steken.
Versleten is versleten hé 
 
 
Ze zijn beloofd voor de goederen hé, maar ik denk dat ze daar beter hun 25.5 houden.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 sep 2006, 14:50
				door Steven
				ik rijd er zelf ook mee en heb er zelden last mee dus ik weet niet wat probleem is, ken ze al 5 jaar en heb er nog geen enkele keer mee in nood gestaan, dus met die uitspraak plaats ik mezelf mee in die groep
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 sep 2006, 14:54
				door Bart
				En wat me nog het meest stoort aan de benelux treinen hé, is dat ze door de defecten aan de loc, of de omvormers van de rijtuigen die het om de 5 voet begeven, steeds monster vertragingen hebben, ofwel gewoon afgeschaft worden. De benelux treinen, zijn de treinen die vooral door zakenmensen en toeristen worden genomen, en die eigenlijk het parade paardje van de nmbs zouden moeten zijn.
Maar zoals het nu is,is het maar een reclame om te  
  
  
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 sep 2006, 15:07
				door Steven
				de rijtuigen is ni voor de nmbs zijn rekening he  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 sep 2006, 15:17
				door Bart
				Steven schreef:de rijtuigen is ni voor de nmbs zijn rekening he  

 
Nee idd dat is voor den Hollander.
Gelukkig dat ze den 800 nog hebben om de benelux regelmatig te vervangen. Alleen zal dat in april 2007 fini zijn.
Den Hollander heeft beslist dat er geen enkel materieel nog op zijn net mag rijden dat niet voorzien is van atb. Zelfs niet op het grensbaanvak fes-rsd. Het is dan te hopen dat de nieuwe lijn op tijd af is, of we gaan nog wat beleven..
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 sep 2006, 15:25
				door Steven
				ma den belg heeft beslist da er enkel rijtuigen met gesloten wc systeem over L4 mogen en bijgevolg zou er is een probleem kunnen ontstaan
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 sep 2006, 23:39
				door NSNMBS
				Geen woorden aan toe Steven toe te voegen 
