Pagina 1 van 3

Re482 008 DLC

Geplaatst: 09 okt 2006, 11:24
door ziemon
de Zwitserse SBB heeft al een tijdje loks tpye Re482 aan DLC verhuurd, echter nu uit zich dat voor het eerst in een exemplaar met DLC opschriften:
Afbeelding Afbeelding

Geplaatst: 09 okt 2006, 12:12
door Steven
geestige foto, je ziet wel dat er zich nog een opschrift onder de klevers bevind

Geplaatst: 09 okt 2006, 14:20
door SIMPY.be
lol ja nice :) :p

Geplaatst: 09 okt 2006, 18:37
door Shrek
hopelijk zien we de 2-spanningsversie hiervan over een paar jaar in belgie :P

Geplaatst: 09 okt 2006, 19:02
door Bert
hehe, en op het front nog de website van SBB cargo :lol:

Geplaatst: 09 okt 2006, 19:40
door Steven
Bert schreef:hehe, en op het front nog de website van SBB cargo :lol:
de locs blijven eigendom van sbb cargo dus waarom niet, de locs die dlc in belgie gebruikt zijn ook niet hun eigendom dus merk je ook nog op een of andere manier van waar ze wel komen, door hun nummering bijvoorbeeld

Geplaatst: 09 okt 2006, 20:15
door 13'erke
hopelijk zien we de 2-spanningsversie hiervan over een paar jaar in belgie
Wie weet, als infrabel toch die traxx familie moet goedkeuren om op de hsl 4 te gaan rijden, zou tof zijn :D [/code]

Geplaatst: 10 okt 2006, 19:21
door Sander
Deze Traxxen zijn van een ander subtype dan die voor de HSL, dus deze zullen altijd apart toegelaten moeten worden (482 008 in België... 't zit er niet in denk ik zo).

Geplaatst: 10 okt 2006, 20:40
door Steven
zeg nooit nooit, bij de spoorwegen is alles mogelijk :-)

Geplaatst: 10 okt 2006, 23:26
door ziemon
nou de Re482 kan niet in belgie rijden, niet geschikt voor gelijkspanning.. de E186 daarentegen is neit weg te strepen nee!

Geplaatst: 10 okt 2006, 23:27
door Steven
maar de sbb heeft wel andere locs die wel geschikt zijn voor gelijkspanning :wink:

Geplaatst: 11 okt 2006, 10:08
door ziemon
daar heb je helemaal gelijk in...

Geplaatst: 11 okt 2006, 16:48
door K V B
Steven schreef:maar de sbb heeft wel andere locs die wel geschikt zijn voor gelijkspanning :wink:
Maar die hebben dan weer niet de Belgische treinbeveiliging aan boord. De SBB meersysteemlocs worden momenteel in Italië gebruikt.

Geplaatst: 11 okt 2006, 22:19
door Steven
K V B schreef:
Steven schreef:maar de sbb heeft wel andere locs die wel geschikt zijn voor gelijkspanning :wink:
Maar die hebben dan weer niet de Belgische treinbeveiliging aan boord. De SBB meersysteemlocs worden momenteel in Italië gebruikt.
dat kan opgelost worden, denk niet dat sbb daar lastig over zal doen om die te laten inbouwen

Geplaatst: 11 okt 2006, 23:57
door ziemon
kost alleen enige duiten..... en die moeten wel terug te verdienen zijn... kan is er iig wel dat er een aantal op de BetuweRoute terecht zouden kunnen komen...