aanwervingen
aanwervingen
de lijst is precies wa langer geworden heden ten dage
zie url
http://www.b-rail.be/corp/N/jobs/overview/index.php
zie url
http://www.b-rail.be/corp/N/jobs/overview/index.php
misschien terug geven
heb hier in mijn treinkamer al een kepie, sleutels, das, hemd, broek, vest, geel vestje, een boekje c170's en mijn pronkstuk: een yvette. (tijd om eens een ibis in mijn bezit te krijgen); hoe ik aan die yvette kom ga ik hier niet uitleggen maar denk dat sommige tbg's wel weten hoe je daar kan aankomen zonder dat men het kan teweten komen. dus ik ben wel voorbereid als ik ga soliciteren he. 


Ik heb het daar moeilijk mee, dat iemand die eigenlijk niks met de nmbs te maken heeft zomaar aan sleutels geraakt. ( want dit vind ik nog het ergste van al).1607 schreef:misschien terug gevenheb hier in mijn treinkamer al een kepie, sleutels, das, hemd, broek, vest, geel vestje, een boekje c170's en mijn pronkstuk: een yvette. (tijd om eens een ibis in mijn bezit te krijgen); hoe ik aan die yvette kom ga ik hier niet uitleggen maar denk dat sommige tbg's wel weten hoe je daar kan aankomen zonder dat men het kan teweten komen. dus ik ben wel voorbereid als ik ga soliciteren he.
Jij kan misschien goede bedoelingen daar mee hebben hé, maar ze zijn niet allemaal zo. Vorige week werd op ebay nog een drietaktsleutel te koop aangeboden.

De identiteit van de verkoper is dan ook aan de nmbs bezorgd. (en nee niet door mezelf)
Als ik van jou was beste 1607 zou ik zulke uitspraken niet op een forum plaatsen, maar hou dat voor uzelf.
Yvette kan misschien wel op zijn laatse pootjes aan't lopen zijn, maar dit in je bezit hebben (laat staan ibis) vind ik wel zeer straf.

Eigenlijk kan ik daar ook niet mee leven. Zeker niet als ze sleutels gaan verkopen op Ebay. Waarvoor dient een sleutel dan? Voor het personeel. Waarom hebben andere mensen een sleutel nodig? Voor eens in de SP te neuzen? Of voor in de kasten te kijken? Eigenlijk voor niets, het zelfs gevaarlijk. Als er gestolen wordt dan is het meestel zoiets, bij mij werden de deuren eens pardoef gesloten terwijl ik op het perron stond, dat is allemaal gevaarlijk.Bart schreef:Ik heb het daar moeilijk mee, dat iemand die eigenlijk niks met de nmbs te maken heeft zomaar aan sleutels geraakt. ( want dit vind ik nog het ergste van al).1607 schreef:misschien terug gevenheb hier in mijn treinkamer al een kepie, sleutels, das, hemd, broek, vest, geel vestje, een boekje c170's en mijn pronkstuk: een yvette. (tijd om eens een ibis in mijn bezit te krijgen); hoe ik aan die yvette kom ga ik hier niet uitleggen maar denk dat sommige tbg's wel weten hoe je daar kan aankomen zonder dat men het kan teweten komen. dus ik ben wel voorbereid als ik ga soliciteren he.
Jij kan misschien goede bedoelingen daar mee hebben hé, maar ze zijn niet allemaal zo. Vorige week werd op ebay nog een drietaktsleutel te koop aangeboden.![]()
De identiteit van de verkoper is dan ook aan de nmbs bezorgd. (en nee niet door mezelf)
Als ik van jou was beste 1607 zou ik zulke uitspraken niet op een forum plaatsen, maar hou dat voor uzelf.
Yvette kan misschien wel op zijn laatse pootjes aan't lopen zijn, maar dit in je bezit hebben (laat staan ibis) vind ik wel zeer straf.
Ik zou zoiets zeker niet verkondigen hier. Dat je een Ivette hebt (het is heel gemakkelijk te krijgen, maar het hoort niet!), daar ben je toch niets mee, zonder badge kan je daar niets mee aanvangen. Een Ibis zal je niet te pakken krijgen want deze zijn nominatief. Kleren da's allemaal geen probleem maar die sleutels. Het wordt tijd dat er op stuurposten en belangrijke kasten (bv. bij de break (als je daar een kast opendoet valt de trein gewoon stil)) een ander slot komt. Liefst geen wilka G, want zelfs de mensen van de panos hebben die.
Dat boekje C170's vind ik echt alles slaan. Wat heb je daar nu aan, het dient om boetes uit te schrijven. Dat ze zoiets durven te geven, daar staan zelfs zware straffen op! Ze hebben niet voor niets een nummer... (meer ga ik hier niet over zeggen, personeel zal het wel begrijpen)
Maar een goede raad: pas op! Men is aan het vissen, met de komst van privatiserin ed. is dat niet meer dan normaal.
van mij zouden ze ook nieuwe sloten mogen hangen en dan een type dat men moeilijker kan namaken. ik weet ook wel dat het zelfs gevaarlijk is om die sleutels op zak te hebben. die sleutels liggen in mijn kast en blijven daar liggen ook. natuurlijk hebben andere mensen slechte bedoelingen soms maar ik heb nog nooit gebruik gemaakt van die sleutels.
ben ik de (bij de) enige die over het ethische aspect valt?
Veilighied van het spoorverkeer verhinderen is uiteraard een zware inbreuk. maar daarenbuiten die dingen hebben, is toch ontvreemding van bedrijfseigendommen? je pikt toch ook niet iemands autosleutels, ook al ben je niet van plan met het ding te rijden?
sorry, maar hier heb ik geen goed woord voor.
Veilighied van het spoorverkeer verhinderen is uiteraard een zware inbreuk. maar daarenbuiten die dingen hebben, is toch ontvreemding van bedrijfseigendommen? je pikt toch ook niet iemands autosleutels, ook al ben je niet van plan met het ding te rijden?
sorry, maar hier heb ik geen goed woord voor.
Als je een geel vestje draagt met een B-logo en je werkt niet bij de NMBS, bestaat de kans dat je deze moet afgeven of in het slechtste geval vervolgd wordt wegens diefstal.
Ik heb ook wel een vierkantsleutel, maar 't is geen officiële en ik gebruik die enkel bij SCM om overwegen te bedienen of rijtuigen te openen.
Ik heb ook wel een vierkantsleutel, maar 't is geen officiële en ik gebruik die enkel bij SCM om overwegen te bedienen of rijtuigen te openen.