Pagina 1 van 3
Verbinding Gent-Dampoort - Brussel is succes
Geplaatst: 15 feb 2006, 10:15
door Patrick
Verbinding Gent-Dampoort - Brussel is succes
wo 15/02/06 - Iedere ochtend stappen er 410 reizigers op de nieuwe rechtstreekse treinverbinding tussen Gent Dampoort en Brussel. Dat is volgens staatssecretaris van Overheidsbedrijven Bruno Tuybens (SP.A) een groot succes.
De reizigers die gebruik maken van de nieuwe verbinding blijken maar voor een klein gedeelte nieuwe reizigers te zijn.
Extra treinen treinen komen er voorlopig nog niet. Dat is pas mogelijk bij de herziening van de dienstregeling in december.
Bron:
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... ndex.shtml
Mét plaatje van TBG

Geplaatst: 15 feb 2006, 22:01
door spoorrboy
Ale, nekeer gene gecrashte break, nhehehe

Geplaatst: 17 feb 2006, 11:11
door Patrick
Goed gezien! Bij het bericht over de stakende Brugse bestuurders enkele weken geleden had VRT idd een gecrashte break gepubliceerd.
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... ndex.shtml
Schandalig!
Was dat niet in Menen gebeurd die crash?
Geplaatst: 17 feb 2006, 11:47
door SIMPY.be
Patrick schreef:
Was dat niet in Menen gebeurd die crash?
Yep, een crash zou ik zo niet meteen zeggen, hij was de juiste richting aan het opgaan. nl Galloo metal schrootbedrijf

:p. Hij mocht gerust doorbollen voor mij!
Geplaatst: 17 feb 2006, 11:56
door Tim
SIMPY.be schreef:Patrick schreef:
Was dat niet in Menen gebeurd die crash?
Yep, een crash zou ik zo niet meteen zeggen, hij was de juiste richting aan het opgaan. nl Galloo metal schrootbedrijf

:p. Hij mocht gerust doorbollen voor mij!
Liever een 13 of 41 dan

Geplaatst: 17 feb 2006, 18:10
door Trainspotterke
Tim schreef:SIMPY.be schreef:Patrick schreef:
Was dat niet in Menen gebeurd die crash?
Yep, een crash zou ik zo niet meteen zeggen, hij was de juiste richting aan het opgaan. nl Galloo metal schrootbedrijf

:p. Hij mocht gerust doorbollen voor mij!
Liever een 13 of 41 dan

Beetje op je woorden letten met het eerste, hé!
Over het tweede geef ik je absoluut gelijk!

Geplaatst: 18 feb 2006, 00:51
door Shrek
ik vind die 13-nen nog wel mooi op de foto

Geplaatst: 18 feb 2006, 17:30
door RhB
Bof, niet teveel inhakken op de 13.
In het segment reizigers zijn het goede machienes, maar wel ongeschikt voor HKM.
Dus geen echte universele locs.

Geplaatst: 18 feb 2006, 17:37
door SIMPY.be
Dus een reden te meer om taurussen te bestellen als reeks 14!
(en geen alstompower)

Geplaatst: 18 feb 2006, 17:50
door RhB
Geplaatst: 18 feb 2006, 18:08
door Greg
Gisteren op de helling van Ans kon de 13 niet naar boven met de 12 rijtuigen door de regen.

En ze slippen al makkelijk.
Stonden we 10min stil en moest 22 ons naar boven komen duwen.
Geplaatst: 18 feb 2006, 18:22
door RhB
Terug naar de tijd van toen ... met de 13.

Geplaatst: 18 feb 2006, 23:26
door Shrek
liever een 13 dan een 27 voor de ic-A, maar een taurus ofzo was natuurlijk nog leuker

Geplaatst: 19 feb 2006, 14:30
door Steven
mannekes da ging hier over iets anders he, back topic please

Geplaatst: 19 feb 2006, 20:10
door Bert
Tim schreef:SIMPY.be schreef:Patrick schreef:
Was dat niet in Menen gebeurd die crash?
Yep, een crash zou ik zo niet meteen zeggen, hij was de juiste richting aan het opgaan. nl Galloo metal schrootbedrijf

:p. Hij mocht gerust doorbollen voor mij!
Liever 41 dan

Daar zijn ze niet veel meer mee in een schrootbedrijf.
Ze zouden het beter bij plastiek of bij brandbaar afval gooien.
Typisch NMBS: nieuwe herzieningen komen pas in december.
