Pagina 1 van 2
77 op lijn 24
Geplaatst: 14 nov 2006, 21:08
door Bert
Op 10 november zijn er testritten geweest met de 77 op lijn 24. Dit gebeurde op het dieselgedeelte( en na de tunnel terug elektrisch) Montzen-Aachen west
Bron: Wallorail.be
Geplaatst: 14 nov 2006, 21:11
door 5307
tis te hopen dat de nmbs nie mag rijden met 77/78 naar aachen, anders ga ik nie meer ze, geld betalen en energie verspillen om een 77/78 te zien die hier ook rijdt

Geplaatst: 14 nov 2006, 21:15
door trainfreak
Dus iedereen die de 77 wil zien afzien moet naar L24

Geplaatst: 14 nov 2006, 21:16
door 5307
aan de andere kant... die gaan verzekers zonder last de helling nie opkunnen
Geplaatst: 14 nov 2006, 22:18
door Shrek
ze zullen daar wel in dubbeltractie of trippeltractie rijden zeker
het einde van de 55ers komt opeens een stuk dichterbij

Geplaatst: 16 nov 2006, 10:22
door antwerpen noord tbs
Die testen hebben niets te maken met de vervaging van de 55 daar. Ze hebben dit enkel gedaan omdat Antwerpen Noord treinen gaat verzekeren naar Aachen West. Deze testen waren positief en daarom zullen er vanaf 10 december 2 heen en terugritten gebeuren met 77ATB-PZB naar Aachen West.
Geplaatst: 16 nov 2006, 17:07
door Bert
antwerpen noord tbs schreef:Die testen hebben niets te maken met de vervaging van de 55 daar. Ze hebben dit enkel gedaan omdat Antwerpen Noord treinen gaat verzekeren naar Aachen West. Deze testen waren positief en daarom zullen er vanaf 10 december 2 heen en terugritten gebeuren met 77ATB-PZB naar Aachen West.
Leuk om te horen!
Terug wat meer variatie op lijn 24

Geplaatst: 16 nov 2006, 17:24
door Shrek
gaanz e dan echt alle eloc's ophouden tussen antwerpen en montzen?

Geplaatst: 16 nov 2006, 18:08
door Bert
Shrek schreef:gaanz e dan echt alle eloc's ophouden tussen antwerpen en montzen?

Dat gaan we zien als de draad er eens zal hangen hé. Is de start van de elektrificatie nog altijd voorzien voor deze winter of is het uitgesteld.
Geplaatst: 16 nov 2006, 19:10
door 1607
normaal zou dat wel snel moeten starten. kan niet wachten om die e-loc's over het viaduckt te zien denderen.

Geplaatst: 16 nov 2006, 19:13
door trainfreak
1607 schreef:normaal zou dat wel snel moeten starten. kan niet wachten om die e-loc's over het viaduckt te zien denderen.

Voor mij is het een dilemma.
Langs de ene kant minder diesel
Langs de andere kant elektrische locs uit wie weet wleke landen

Geplaatst: 16 nov 2006, 19:52
door SIMPY.be
trainfreak schreef:1607 schreef:normaal zou dat wel snel moeten starten. kan niet wachten om die e-loc's over het viaduckt te zien denderen.

Voor mij is het een dilemma.
Langs de ene kant minder diesel
Langs de andere kant elektrische locs uit wie weet wleke landen

Maar je kan niet kiezen

De toekomst zal uitwijzen!!!
Geplaatst: 24 nov 2006, 19:42
door 13'erke
Moet je mij nu eens zeggen welke electrische loks de nmbs gaat inzetten
Ze kunnen hun 16 vanonder het stof halen, direct heel den boel oververhit
Laat die 55 daar maar hun rondjes rijden, het zijn toch zo'n schone machientjes, met prachtig geluid

Geplaatst: 24 nov 2006, 21:42
door TBbart
16 met HKM op het viaduct

, ... als de nmbs dat doet verklaar ik ze voorgoed zot... nuja dat zijn ze al hé
zal wel eerder HLE13 zijn of een 'nieuwe' reeks
ofwel is die elektrificatie voor andere landen ... en blijven wij gewoon met de 55's rondtoeren... ceep on dreaming
@ dimi, t'is toch geen dilemma? Gewoon nu veel 55's spotten en als de tijd zover komt kan je eens wat anders spotten, dan heb je al 55's genoeg in de fotoalbum

Geplaatst: 24 nov 2006, 21:57
door trainfreak
TBbart schreef:
@ dimi, t'is toch geen dilemma? Gewoon nu veel 55's spotten en als de tijd zover komt kan je eens wat anders spotten, dan heb je al 55's genoeg in de fotoalbum

Van 55'ers kan je maar niet genoeg foto's hebben
