BELACHELIJK

Die heeft nog nooit gehoord van één of andere Kyotonorm zeker?!
Het gaat echt helpen om de uitstoot van fijne stofdeeltjes met zoveel % te verminderen als we die weg opgaan!

Klopt, maar is ons land al niet genoeg naar de knoppen? Wat met het uitzicht? Met de relatieve rust van mensen die in de omgeving van een autosnelweg wonen? Is dat dan allemaal ondergeschikt aan de economie? Ik mag er niet aan denken. Overal viaducten zoals die van de Boomsesteenweg in Wilrijk...? bweurk zo'n gedrochten...Jean schreef:want in de file is elke uitstoot nutteloos , bij rijdende wagens heeft de wagen nog iets nuttig gedaan
is dat niet in de haven van antwerpen L11 op de middenberm van de A12?Wover schreef:tussen antwerpen en nederland ligt er geloof ik al zo'n eensporig goederenlijntje in de middenberm, het is al 5 jaar geleden dat ik daar voorbijkwam op schoolreis, maar toen waren we juist in Nederland en een leerkracht zei iets over dat de Nederlanders wel wat van ruimtelijke ordening kennen
Shrek schreef:is dat niet in de haven van antwerpen L11 op de middenberm van de A12?Wover schreef:tussen antwerpen en nederland ligt er geloof ik al zo'n eensporig goederenlijntje in de middenberm, het is al 5 jaar geleden dat ik daar voorbijkwam op schoolreis, maar toen waren we juist in Nederland en een leerkracht zei iets over dat de Nederlanders wel wat van ruimtelijke ordening kennen
ik herinner mij nog dat het al bijna of helemaal in Nederland was, en dat je Doel nog kon zien :pShrek schreef:is dat niet in de haven van antwerpen L11 op de middenberm van de A12?Wover schreef:tussen antwerpen en nederland ligt er geloof ik al zo'n eensporig goederenlijntje in de middenberm, het is al 5 jaar geleden dat ik daar voorbijkwam op schoolreis, maar toen waren we juist in Nederland en een leerkracht zei iets over dat de Nederlanders wel wat van ruimtelijke ordening kennen
das idd lijn 11 en neen da is er nog geen nederland is nog volwaardig belgie daarWover schreef:ik herinner mij nog dat het al bijna of helemaal in Nederland was, en dat je Doel nog kon zien :pShrek schreef:is dat niet in de haven van antwerpen L11 op de middenberm van de A12?Wover schreef:tussen antwerpen en nederland ligt er geloof ik al zo'n eensporig goederenlijntje in de middenberm, het is al 5 jaar geleden dat ik daar voorbijkwam op schoolreis, maar toen waren we juist in Nederland en een leerkracht zei iets over dat de Nederlanders wel wat van ruimtelijke ordening kennen
gingen ze die niet ooit doortrekken naar bergen op zoom ofzo?Steven schreef:das idd lijn 11 en neen da is er nog geen nederland is nog volwaardig belgie daarWover schreef:ik herinner mij nog dat het al bijna of helemaal in Nederland was, en dat je Doel nog kon zien :pShrek schreef: is dat niet in de haven van antwerpen L11 op de middenberm van de A12?en is idd gedeeltelijk enkelspoor al is de ruimte voor dubbelspoor er wel, is een lijn van 90 km/u