Train+ internationaal

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden voor internationale reizen.
Plaats reactie
Olivier_Doorne
Contacteer:

Train+ internationaal

Bericht door Olivier_Doorne »

Er zit momenteel ook een bug in het kopen van een ticket met train+ naar/van Luxemburg(ook voor andere landen?).

Wanneer je een ticket wil kopen met een train+ korting lukt dit enkel wanneer je jouw train+ nummer invoert maar je jou NIET aanmeldt op jouw My Train account.

Wanneer je jou WEL aanmeldt krijg je eerst 0 euro als prijs te zien en in stap 4 of 5 de volle prijs zonder de korting ondanks dat het train+ nummer gevalideerd is.
Dit probleem doet zich voor zowel op de website als in de app van NMBS Internationaal.

Heeft iemand de juiste contacten om dit door te geven aan hen?
In je het station van Luik eerst met een vriendelijke medewerker gezocht waarom ik het juiste tarief niet kreeg. Ze kon samen met mij vaststellen dat ik alles juist deed. Maar we vonden de oorzaak niet.

Ze gaf me het nummer door van de nationale hulplijn.
Daar kreeg ik ook een behulpzame dame aan de lijn. Na een kwartier bellen ontdekten we dat het aan het inloggen ligt.
Zij kan er niet veel aan veranderen want is een bug bij NMBS Internationaal. Ze wou me hun telefoonnummer geven maar ik had geen zin om nog eens een kwartier te bellen (aan duur tarief?) terwijl ik dus wel aan het biljet kan geraken op voorwaarde dat ik me niet inlog.
rvdborgt

Re: Europees treinticket

Bericht door rvdborgt »

Ik heb al vaker problemen aan NMBS Europe doorgegeven via Facebook chat. Reactie komt meestal redelijk snel (binnen een dag) en als ze het kunnen reproduceren, geven ze het probleem door aan de juiste afdeling.
Plaats reactie