Pagina 1 van 1

veranderingen in dienstregeling

Geplaatst: 25 jan 2007, 15:22
door i11
Weet er iemand wat concreet gaat veranderen in de dienstregeling?

Gaat IC O (Brussel Zuid - Maastricht) stoppen in Leuven, of moet schepen Devlies zich alsnog voor de trein leggen?

Geplaatst: 25 jan 2007, 15:24
door Steven
het zijn vooral structurele aanpassingen in verband met P treinen en capaciteiten die ze gaan aanpassen, denk niet da de klachten rond de IC-o van die aard waren dat deze nu zal stoppen in leuven

Geplaatst: 25 jan 2007, 16:19
door PV

Geplaatst: 27 jun 2007, 22:08
door thejay
Volgens een aanplakbriefje op de deur van mijn station zou vanaf heden de aanvulling bij spoorboekje aan het loket te verkrijgen moeten zijn!

groeten en happy hunting ;)

Re: veranderingen in dienstregeling

Geplaatst: 01 jul 2007, 02:12
door rvdborgt
i11 schreef:Gaat IC O (Brussel Zuid - Maastricht) stoppen in Leuven, of moet schepen Devlies zich alsnog voor de trein leggen?
IC 0 zal voorlopig niet stoppen in Leuven, ook niet in 2008. Er is voldoende tijd voor in de dienstregeling, maar in de praktijk zijn er zo vaak technische problemen dat men die ruime buffer voorlopig wil houden voor het opvangen van vertraging.

Groetjes,
Rian

Geplaatst: 01 jul 2007, 11:37
door giuseppe
Is er eigenlijk al enig zicht op of de reizigersaantallen naar Maastricht voldoen om de IC O ook na de proef van 2 jaar in stand te houden?

Geplaatst: 01 jul 2007, 12:29
door tom007
thejay schreef:Volgens een aanplakbriefje op de deur van mijn station zou vanaf heden de aanvulling bij spoorboekje aan het loket te verkrijgen moeten zijn!

groeten en happy hunting ;)
Ik was gisteren in Herentals. En daar hadden ze het nog niet. Wel spijtig het is al juli.

Geplaatst: 01 jul 2007, 12:29
door Steven
giuseppe schreef:Is er eigenlijk al enig zicht op of de reizigersaantallen naar Maastricht voldoen om de IC O ook na de proef van 2 jaar in stand te houden?
in de spits zeker wel want dan zit hij bomvol, nu of er veel mensen bijzijn die effectief naar maastricht gaan is een andere vraag.

Geplaatst: 01 jul 2007, 15:01
door rvdborgt
Steven schreef:
giuseppe schreef:Is er eigenlijk al enig zicht op of de reizigersaantallen naar Maastricht voldoen om de IC O ook na de proef van 2 jaar in stand te houden?
in de spits zeker wel want dan zit hij bomvol, nu of er veel mensen bijzijn die effectief naar maastricht gaan is een andere vraag.
Op Maastricht - Luik zou er al een redelijke stijging van het aantal reizigers te merken zijn (ik heb geen cijfers); op Maastricht - Brussel minder. In de spits waren de treinen Luik - Brussel vorig jaar al vol dus het is niet echt verbazend dat IC 0 dan ook goed bezet is.

Groetjes,
Rian