Pagina 1 van 2
WK Hooglede-Gits anders bekeken...
Geplaatst: 28 jan 2007, 21:01
door Antoine
Geplaatst: 28 jan 2007, 21:23
door nicken
Mooi
Toevallig iemand foto's van hoe die M6'en er uitzien nu aan de binnenkant
T'zal properkes zijn denk ik

Geplaatst: 28 jan 2007, 22:07
door SIMPY.be
Idd, in Kortrijk was zelfs de onderdoorgang in modder !
Geplaatst: 28 jan 2007, 22:49
door nicken
Geplaatst: 28 jan 2007, 22:50
door Ruben
SIMPY.be schreef:Idd, in Kortrijk was zelfs de onderdoorgang in modder !
In Brugge van 't zelfde.
Geplaatst: 28 jan 2007, 23:03
door willem
Ik zou niet graag die M6'en kuisen. Het zijn al zo'n ambetante rijtuigen

Geplaatst: 28 jan 2007, 23:04
door Antoine
Amai nog nie da die M6en onder de modder zaten, en stinken dat in die treinen deed

Gelukkig had ik eerste klas genomen, daar wast al een beetje properder
Die AR41's, is dat normaal op de L trein Kortrijk-Brugge

Geplaatst: 28 jan 2007, 23:07
door nicken
Ruben schreef:SIMPY.be schreef:Idd, in Kortrijk was zelfs de onderdoorgang in modder !
In Brugge van 't zelfde.
gezellig

Geplaatst: 28 jan 2007, 23:08
door nicken
Antoine schreef:Amai nog nie da die M6en onder de modder zaten, en stinken dat in die treinen deed

Gelukkig had ik eerste klas genomen, daar wast al een beetje properder
Die AR41's, is dat normaal op de L trein Kortrijk-Brugge

die M6 zaten lekker goed vol zeker
een deportatietrein

Geplaatst: 29 jan 2007, 02:37
door Hobbes
Op het eerste zicht toch eens goed georganiseerd...
Mag ook eens gezegd worden

Geplaatst: 29 jan 2007, 08:58
door Patrick
Schoon prentjes, vuile treintjes (binnenkant)
Volgens WTV/Focus waren er zaterdag 5.000 trein reizigers, zondag 15.000.
Geplaatst: 29 jan 2007, 19:00
door Trainspotterke
De NMBS heeft het inderdaad eens goed georganiseerd!
Zo te zien lag er maar één perron te WK Hooglede-Gits, zodat er tussen Lichtervelde en Roeselare op enkelspoor gereden werd.

Geplaatst: 29 jan 2007, 19:27
door Concurrent
Ik zat ook in een van die M6'rs en voor zekerheid ook in eerste klas,maar toen ik in die eerste klasse wagen aankwam zat die ook al bomvol
Enfin het was wel leuk, maar een beetje meer verharding , net achter het perron(zodat we tenminste onze schoenen eens goed konden uitstampen , zou niet slecht geweest zijn
En voor het kuispersoneel, innige deelneming met het kuisen
Idd was enkelsporig perron.
Geplaatst: 29 jan 2007, 20:12
door Jonathan
Concurrent schreef:Ik zat ook in een van die M6'rs en voor zekerheid ook in eerste klas,maar toen ik in die eerste klasse wagen aankwam zat die ook al bomvol
Enfin het was wel leuk, maar een beetje meer verharding , net achter het perron(zodat we tenminste onze schoenen eens goed konden uitstampen , zou niet slecht geweest zijn
En voor het kuispersoneel, innige deelneming met het kuisen
Idd was enkelsporig perron.
In Oostende hadden ze goed gekuist, hoor. De M6 op de 814 blikten als nieuw. Gelukkig ben ik maar tot Brugge geweest (en dan naar Nijvel)
Geplaatst: 29 jan 2007, 20:51
door Trainspotterke
Jonathan schreef:Concurrent schreef:Ik zat ook in een van die M6'rs en voor zekerheid ook in eerste klas,maar toen ik in die eerste klasse wagen aankwam zat die ook al bomvol
Enfin het was wel leuk, maar een beetje meer verharding , net achter het perron(zodat we tenminste onze schoenen eens goed konden uitstampen , zou niet slecht geweest zijn
En voor het kuispersoneel, innige deelneming met het kuisen
Idd was enkelsporig perron.
In Oostende hadden ze goed gekuist, hoor. De M6 op de 814 blikten als nieuw. Gelukkig ben ik maar tot Brugge geweest (en dan naar Nijvel)
Voor hetzelfde geld waren het andere M6-rijtuigen dan die die dienst gedaan hebben tussen Brugge en Kortrijk dit weekend, hé!
