Pagina 1 van 1

Nieuwe concurrent voor B-Cargo

Geplaatst: 14 feb 2007, 16:25
door Patrick
De online-gazet (http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 022007_010) deelt mede:
Nederlandse maatschappij ERS Railways (dochteronderneming van Maersk Line, een containerrederij) heeft veiligheidscertificaat gekregen van Federale Overheidsdienst Mobiliteit. Het bedrijf heeft onderhandelingen gestart met Infrabel. De spoorwegmaatschappij wil pendeltreinen inleggen tussen de haven van Zeebrugge en het Europese hinterland.

Geplaatst: 14 feb 2007, 17:02
door Shrek
jeuj :P nog meer chique locjes eens L24 onder draad hangt 8)

Geplaatst: 14 feb 2007, 17:08
door Accelerat
Ahh dus daar ook vab die 66'jes met die super gave livrei! 8)

Geplaatst: 14 feb 2007, 18:17
door Joris
Hallo,
Shrek schreef:jeuj :P nog meer chique locjes eens L24 onder draad hangt 8)
ERS bolt met Class 66, dus zullen we vooral die hier zien rijden.
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 14 feb 2007, 18:56
door Shrek
Joris schreef:Hallo,
ERS bolt met Class 66, dus zullen we vooral die hier zien rijden.
Groeten,
Joris De Mol
over 5 jaar zullen die wel met taurusjes of traxxjes rijden :P

Geplaatst: 14 feb 2007, 21:37
door Joris
Hallo,
Shrek schreef:
Joris schreef:Hallo,
ERS bolt met Class 66, dus zullen we vooral die hier zien rijden.
Groeten,
Joris De Mol
over 5 jaar zullen die wel met taurusjes of traxxjes rijden :P
En over 2 jaar rijdt de NMBS ook met Tauri.
Okja, het zijn dan wel geen cargo's, maja...
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 15 feb 2007, 01:23
door Mister1736
Heey,

Ja nu maar hopen dat ze voldoende locs hebben om het allemaal te rijden... Ze hebben het al erg druk en ondanks hun 17 klazen kunnen ze nog best wel wat tractie gebruiken denk ik :). Maar we wachten rustig af ..

Marcel

Geplaatst: 15 feb 2007, 09:43
door carlos
Mister1736 schreef:Heey,

Ja nu maar hopen dat ze voldoende locs hebben om het allemaal te rijden... Ze hebben het al erg druk en ondanks hun 17 klazen kunnen ze nog best wel wat tractie gebruiken denk ik :). Maar we wachten rustig af ..

Marcel
ze kunnen 2de hands NMBS loc's kopen in Italie

Geplaatst: 15 feb 2007, 12:10
door Shrek
er staan genoeg 51ers te koop hier :P

Geplaatst: 06 apr 2007, 22:32
door 't Seinerke
* Op zondag 08/04 is er een rit van ERS voorzien (HKM).

Zeebrugge-Voorhaven nr Roosendaal (Z 41600).

Passage in Brugge +- 14.02H


* Op dinsdag 10/04 zijn er twee ritten voorzien van ERS,
wel met losse 66 voor opleiding TB's, lijnkennis opdoen maw.

1) Waalhaven-Zuid nr Zeebrugge-Voorhaven (Z 83463), passage in Brugge +- 13.37H;

2) Zeebrugge-Voorhaven nr Waalhaven-Zuid (Z 83462), passage in Brugge +- 15.49H.

Geplaatst: 06 apr 2007, 23:03
door dentheo
't Seinerke schreef:* Op zondag 08/04 is er een rit van ERS voorzien (HKM).

Zeebrugge-Voorhaven nr Roosendaal (Z 41600).

Passage in Brugge +- 14.02H
.
Is die lok al in zeebrugge of hoe geraakt hij daar ? Per boot ?

Re: Nieuwe concurrent voor B-Cargo

Geplaatst: 07 apr 2007, 12:08
door dentheo
Patrick schreef:De online-gazet (http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 022007_010) deelt mede:
Nederlandse maatschappij ERS Railways (dochteronderneming van Maersk Line, een containerrederij) heeft veiligheidscertificaat gekregen van Federale Overheidsdienst Mobiliteit. Het bedrijf heeft onderhandelingen gestart met Infrabel. De spoorwegmaatschappij wil pendeltreinen inleggen tussen de haven van Zeebrugge en het Europese hinterland.
Wanneer verschijnt nu FRET met reinen onder eigen vlag ???

Geplaatst: 07 apr 2007, 13:56
door 't Seinerke
dentheo schreef:
't Seinerke schreef:* Op zondag 08/04 is er een rit van ERS voorzien (HKM).

Zeebrugge-Voorhaven nr Roosendaal (Z 41600).

Passage in Brugge +- 14.02H
.
Is die lok al in zeebrugge of hoe geraakt hij daar ? Per boot ?
Fantastische vraag !

Ik kan er allesinds geen antwoord op geven. Ik weet zelfs niet of dit de maidentrip is van ERS... :?

Voor hetzelfde geld huren ze een 66 bij DLC of R4CH, we komen het pas morgen te weten.