Pagina 1 van 4
Antwerpen&Omgeving
Geplaatst: 01 mar 2006, 07:08
door TreinenFanaat

NMBS - 6317-6291 met een werk-trein te Antwerpen-Berchem op 27 Februari 2006.

NMBS E-loc - 2111 met IC en NMBS E-loc - 2705 te Antwerpen-Berchem op 27 Februari 2006.

NMBS 7784 - 7778 met unit-cargo-trein te Antwerpen-Noorderdokken op 27 Februari 2006.

NMBS 5216 - 5312 met unit-cargo-trein te Antwerpen-Noorderdokken op 27 Februari 2006.

NMBS 2333 - 2342 met unit-cargo-trein te Antwerpen-Noorderdokken op 27 Februari 2006.

SNCF 36012 met suiker-trein te Antwerpen-Noorderdokken op 27 Februari 2006.

NMBS - 834 - 648 te Antwerpen-Noorderdokken op 27 Februari 2006.

NMBS - 2223 met unit-cargo-trein te Antwerpen-Noorderdokken op 27 Februari 2006.

NMBS - 6291 - 6317 te Antwerpen-Noorderdokken op 27 Februari 2006.

NMBS - 6317 - 6291 met een vuile ballast trein te Antwerpen-Dam op 27 Februari 2006.

NMBS - 7849 - 7843 met een unit-cargo-trein te Antwerpen-Dam op 27 Februari 2006.

NMBS - 7856 - 7839 met een unit-cargo-trein te Antwerpen-Dam op 27 Februari 2006.

NMBS - 1201 met een unit-cargo-trein te Antwerpen-Dam op 27 Februari 2006.

NMBS - 7778 - 7784 te Antwerpen-Dam op 27 Februari 2006.

NMBS - 2022 met unit-cargo-trein te Antwerpen-Oost op 27 Februari 2006.

NMBS - 1210 met unit-cargo-trein te Antwerpen-Oost op 27 Februari 2006.

NMBS - 842 te Antwerpen-Oost op 27 Februari 2006.

SNCF - 36005 te Antwerpen-Oost op 27 Februari 2006.

NMBS - 7856 - 7839 met een container-trein te Antwerpen-Oost op 27 Februari 2006.

NMBS - 908 te Antwerpen-Oost op 27 Februari 2006.

NMBS - 917 - ??? te Antwerpen-Centraal op 27 Februari 2006.

TD-Benelux te Antwerpen-Berchem op 27 Februari 2006.
Spoorse Groet,
J

hannes.
Geplaatst: 01 mar 2006, 12:18
door Steven
Geplaatst: 01 mar 2006, 13:33
door 1607
mooie foto's. maar denk dat dat dit thuishoort in de afdeling reportages en niet in de smalspoor afdeling.

Geplaatst: 01 mar 2006, 13:35
door Steven
1607 schreef:mooie foto's. maar denk dat dat dit thuishoort in de afdeling reportages en niet in de smalspoor afdeling.

heeh had het ni direct door maar idd moest er ni staan, dus bij deze verplaatst

Geplaatst: 01 mar 2006, 13:40
door Greg
Mooie fotoreeks !

Geplaatst: 01 mar 2006, 13:45
door Tommyken
Idd, er zitten enkele pracht plaatjes tussen hoor !

Geplaatst: 01 mar 2006, 16:12
door Wover
wel dicht bij de sporen getrokken e, sommige foto's
vooral die van de benelux, waar stond je toen?
Geplaatst: 01 mar 2006, 16:49
door Greg
Als je u daar op randje peron zet, en met een goeie zoom kan je zo een foto maken van die benelux.
Re: Antwerpen&Omgeving
Geplaatst: 01 mar 2006, 17:05
door Elgar
TreinenFanaat schreef:
...

NMBS - 1210 met unit-cargo-trein te Antwerpen-Oost op 27 Februari 2006.
...
Die heb ik ook gezien maandag! Die stond rond een uur of 5 in Mechelen op spoor 4 te wachten (waar ik normaal mijn trein moest pakken).
Er moest iets gebeurt zijn tussen Mechelen en Londerzeel, want ook de passagierstreinen richting Dendermonde-Gent reden niet. Die reizigers moesten een bus nemen tot Londerzeel, waar de L- of IR-trein stond.
Waarschijnlijk was het een deffect aan de brug in Kapelle op den Bos, gebeurt wel meer...
'S morgens reed er ook een 22 voor de IR-trein Mechelen-Kortrijk in plaats van de gebruikelijke 21/27.
Geplaatst: 01 mar 2006, 17:14
door Steven
de brug te kapelle op den bos heeft wel is meer kuren
Geplaatst: 01 mar 2006, 20:40
door OO-MSS
mooie foto's
zeker die laatste
Geplaatst: 01 mar 2006, 21:16
door Stijn D.C.
Dat is ook de eerste keer dat ik dat zeie dat de 2 locs met hun panto omhoog staan bij:
NMBS E-loc - 2111 met IC en NMBS E-loc - 2705 te Antwerpen-Berchem op 27 Februari 2006.
Waarom doen ze dit nu zo?
Geplaatst: 01 mar 2006, 21:22
door Steven
de locs op de relatie antwerpen charleroi staan in treinschakeling zodoende is de loc achteraan geen last maar vermogen waardoor deze treintjes veel vlotter de uurregeling kunnen volgen eens ze brussel voorbij zijn (op L124 dus), voordeel voor de bestuurder in de winter is vooral dat als hij van kant veranderd in antwerpen centraal hij aankomt in een warme loc ipv een frigo
Geplaatst: 01 mar 2006, 21:44
door Stijn D.C.
En geeft dat niet teveel schokken enzo? of hoe werkt dat eigenlijk?
Geplaatst: 01 mar 2006, 21:48
door Steven
da moet ge aan desbetreffende passagiers vragen ma zover ik weet zijn er geen problemen
