Pagina 1 van 1
nog is een kleine bijdrage van mezelf
Geplaatst: 21 mar 2007, 20:19
door Steven
tussen twee stukjes door op een maandag morgen vlug een foto of twee genomen van mijn eigen trein die bij toeval naast een INT stond of beter gezegd een EC. als iemand het afwijkende element ziet aan de EC hiernaast (en deze trein bij naam kan noemen) vuur het hier dan maar af.
ter info ik deed die morgen een ir naar landen met break 356 op kop
Geplaatst: 21 mar 2007, 22:18
door 260689
Is dat niet de EC VAUBAN?
Geplaatst: 21 mar 2007, 22:34
door Steven
260689 schreef:Is dat niet de EC VAUBAN?
yep heel juist en de vraag rest nog wat er anders aan is

Geplaatst: 21 mar 2007, 22:39
door 260689
trein rijd met I6/I10 rijtuigen

Geplaatst: 21 mar 2007, 22:41
door Steven
260689 schreef:trein rijd met I6/I10 rijtuigen

ja en de sbb rijtuigen zitten achter, er zijn liefst drie extra rijtuigen toegevoegd die dag.
waarvan er 2 eerste klasse waren, de extra rijtuigen waren beperkt te straatsburg. kortweg de EU was weer eens op uitstap zeker
Geplaatst: 21 mar 2007, 22:43
door 260689
amai ja die huren da gratis zekerst he tzijn hoge pieten he
Geplaatst: 22 mar 2007, 17:01
door Shrek
beter da ze hun geld aan treintjes uitgeven dan aan dikke autos he
maar zon treintje zou ik ook wel willen op mechelen-sint-katelijne-waver

Geplaatst: 23 mar 2007, 01:19
door Shrek
gisteren was de iris verzekerd door een 13

foto van Michel Dondelinger
Geplaatst: 23 mar 2007, 01:29
door Steven
Shrek schreef:gisteren was de iris verzekerd door een 13

valt zeker ni veel voor, die zat onlangs nog op de IC O dien 1356
Geplaatst: 24 mar 2007, 20:19
door Tommyken
zo te zien de 25KV panto op .. leuk

Geplaatst: 24 mar 2007, 22:08
door Shrek
oppassen dus da niemand die 27 erachter per ongeluk in dienst zet

Geplaatst: 25 mar 2007, 01:02
door Steven
Tommyken schreef:zo te zien de 25KV panto op .. leuk

dat was misschien de reden waarom een 13 he, misschien hadden ze problemen om de spanning om te schakelen of zo he
Geplaatst: 25 mar 2007, 14:50
door Elgar
De Vauban richting Brussel werd die dag ook gesleept door de 1356.
Een 13 was nodig omdat de treinen omgeleid werden via Athus, vanwege problemen in Bertrange.
Foto vanop www.rail.lu, getrokken door Mike Wohl te Hollerich, 22/3/2007.