Pagina 1 van 2
De 2140 te Brussel-Schuman peron
Geplaatst: 01 feb 2006, 20:53
door Greg
Geplaatst: 01 feb 2006, 20:59
door Elgar
Staat die 2140 daar nog altijd?
Hij staat daar natuurlijk mooi uit de weg en op NMBS-terrein, dus niemand dat daar hinder zal van hebben.
Geplaatst: 01 feb 2006, 21:02
door Wover
Elgar schreef:Staat die 2140 daar nog altijd?
Hij staat daar natuurlijk mooi uit de weg en op NMBS-terrein, dus niemand dat daar hinder zal van hebben.
op alle andere foto's stond hij met lichten aan, en hier ziet de bovenleiding er toch ook terug goed uit.
Eens zien hoe lang het duurt voor em vol graffiti staat als ze em er nog ff gaan laten staan...
Geplaatst: 01 feb 2006, 21:21
door Bert
Als versiering hé ipv bloembakken.

Geplaatst: 01 feb 2006, 21:25
door NSNMBS
Ik moet hier eigenlijk wel om lachen he

Trein op het perron... alsof ie niet terug naar het spoor wil

Geplaatst: 01 feb 2006, 21:28
door Elgar
Ze kunnen hem ook nog altijd als schuilhokje gebruiken
Staat alleszins al op de perfecte plaats..
Geplaatst: 01 feb 2006, 22:04
door Tommyken
Mooi geparkeert .. kzou het niet beter kunnen

Geplaatst: 01 feb 2006, 23:18
door Steven
Geplaatst: 02 feb 2006, 00:10
door Moi
Hehe

Geplaatst: 02 feb 2006, 00:15
door Steven
Moi schreef:
Hehe

kwestie van wa humor te gebruiken he

Geplaatst: 02 feb 2006, 03:17
door Shrek
tis ne mooie reclamestunt, maar als ze hem nu midden op de wetstraat gezet hadden was het helemaal af

Geplaatst: 02 feb 2006, 11:24
door Steven
euh reclame zou ik het ni echt durven noemen, toch ni op de manier zoals die er is te komen staan
Geplaatst: 02 feb 2006, 11:52
door tunnelmotor2000
Precies wel kloeke perronekes aldaar
Nieuwe dienstfiche:
Na 5633 wijkt uit perron 6 + platzet.
Geplaatst: 02 feb 2006, 11:56
door Steven
bwa brussel shuman heeft de laagste perronhoogte die er is, zo lastig is het dus niet om er op te geraken
Geplaatst: 03 feb 2006, 20:18
door Bert
En als zo een blok metaal aan een redelijke snelheid komt af gebold zal het wel geen probleem zijn om op een hoger perron te geraken.
