Pagina 1 van 2

Angleur

Geplaatst: 06 mar 2006, 18:49
door TreinenFanaat
Afbeelding NMBS - 169 te Angleur op 5 Januari 2005.
Afbeelding CFL - 3010 te Angleur op 5 Januari 2005.
Afbeelding NMBS - 1309 - 1331 met een cargo-treintje te Angleur op 5 Januari 2005.
Afbeelding NMBS - 685 - 700 te Angleur op 5 Januari 2005.

Spoorse Groet,
J :wink: hannes.

Geplaatst: 06 mar 2006, 19:47
door Locomotief 5175
Zeer prachtig foto !!!!!!!!!!!! Vooral 13 en 30.

Geplaatst: 06 mar 2006, 20:22
door Greg
Locomotief 5175 schreef:Zeer prachtig foto !!!!!!!!!!!! Vooral 13 en 30.
Inderdaad, wou ik ook zeggen.

Geplaatst: 06 mar 2006, 20:35
door Elgar
Amai de 1309 en 1331 in treinschakeling voor amper 3 wagonnetjes!

Prachtige foto's :wink:

Geplaatst: 06 mar 2006, 20:58
door Bert
Prachtige foto's 8)

Geplaatst: 06 mar 2006, 22:12
door Trainspotterke
Mooi mooi mooi! :wink:

Geplaatst: 07 mar 2006, 22:11
door Pieter
Zeer schone fotos

maar waarom zijn er bij het goederentreintje met 3 stelletjes 2 panto's omhoog?

Geplaatst: 07 mar 2006, 22:26
door SIMPY.be
't is 100 ton per wagon :) :twisted: :twisted:

Geplaatst: 08 mar 2006, 16:55
door Mark7758
Dat is een normaal gebruik in die regio.
2 Loc's in alles in dienst. Al is het 1 wagen. En dat komt ook voor.

Geplaatst: 08 mar 2006, 17:15
door Taurus
Heb de HLE 13/CFL 3000 ook al eens in treinschakeling gezien zonder goederenwagens, dus als losse loc trein :) Afbeelding

Geplaatst: 08 mar 2006, 17:54
door Tommyken
Voor diegene dat het niet echt weten.
De nmbs heeft MEER losse ritten dan voorziene ritten met goederetreinen.

BV: Fnnd is er een trein voorzien voor naar Schaarbeek te brengen.
Deze trein word afgeschaft en dan mag je los naar Schaarbeek om u
retour op te gaan halen. Wanneer je in Schaarbeek toekomt krijg je daar
ook de melding dat jou trein er niet is. Dus los terug. Zijn meestal maar
kleine voorbeeldjes maar dat gebeurt er spijtig genoeg wel bij de spoorwegen.

Geplaatst: 08 mar 2006, 19:16
door OO-MSS
mooie fotos

Geplaatst: 08 mar 2006, 19:43
door Trainspotterke
Tommyken schreef:Voor diegene dat het niet echt weten.
De nmbs heeft MEER losse ritten dan voorziene ritten met goederetreinen.

BV: Fnnd is er een trein voorzien voor naar Schaarbeek te brengen.
Deze trein word afgeschaft en dan mag je los naar Schaarbeek om u
retour op te gaan halen. Wanneer je in Schaarbeek toekomt krijg je daar
ook de melding dat jou trein er niet is. Dus los terug. Zijn meestal maar
kleine voorbeeldjes maar dat gebeurt er spijtig genoeg wel bij de spoorwegen.
In onze modelspoorclub (Modelspoorvrienden Brugge n.v.d.r.) heeft er ook al een machinist zijn beklag zitten zeggen over het grote aantal losse en ledige ritten. :?

Geplaatst: 09 mar 2006, 16:42
door 't Seinerke
Luiheid is een grote ziekte bij de spoorwegen. Ik ben eigenlijk wel blij dat een ganse generatie binnenkort in pensioen gaat, want die mannen zijn op, het interesseert hen geen bal meer.

Die losse ritten zijn een prachtig voorbeeld. Nochtans, een telefoontje links & rechts plegen kan wonderen doen..., maarja, dat vraagt natuurlijk een inspanning... :roll:

Geplaatst: 12 mar 2006, 18:35
door Justinian
Pieter schreef:Zeer schone fotos

maar waarom zijn er bij het goederentreintje met 3 stelletjes 2 panto's omhoog?
Retourstroom? 1e lok haalt stroom van de draad, 2e lok geeft deze weer terug??????????????? :| :lol: Groetjes Justinian -nu ook op het spoor.