Pagina 1 van 1

Vertragingen op lijn Mechelen-Antwerpen door omgevallen boom

Geplaatst: 11 mei 2007, 12:19
door bobby
hln: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_45 ... =homeArt14


Normaal gezien mogen er geen bomen voorkomen onmiddelijk naast het spoor...

maar als NMBS/infrabel begint te rooien dan worden alle groene comitees wakker...

Geplaatst: 11 mei 2007, 12:34
door Elgar
Ik heb het gemerkt toen ik rond kwart over 11 (in de gietnde regen :?) de trein wou nemen in Sint Katelijne Waver. Alle treinen reden enkel op spoorlijn 27.

Geplaatst: 11 mei 2007, 12:57
door R4C-Fan
In Niederlande und Deutschland liegen auch schon Bäume in der Waagrechten.

Geplaatst: 11 mei 2007, 13:27
door Stijn82
Het rare is wel dat lijn 27 aan Lint grenst, en lijn 25 aan Kontich ... dus dan moet die boom minstens 2 sporen overgevlogen zijn om dan te landen op L25?

Geplaatst: 11 mei 2007, 17:32
door Bibke
R4C-Fan schreef:In Niederlande und Deutschland liegen auch schon Bäume in der Waagrechten.
Waagrechten = dat bovenleiding?

Geplaatst: 11 mei 2007, 19:11
door Patrick
Bibke schreef:
R4C-Fan schreef:In Niederlande und Deutschland liegen auch schon Bäume in der Waagrechten.
Waagrechten = dat bovenleiding?
Nee: betekent 'horizontaal'. Tot uw dienst.
Wij zouden zeggen: "De bomen liggen plat" :)

Geplaatst: 11 mei 2007, 19:48
door am62
Elgar schreef:Ik heb het gemerkt toen ik rond kwart over 11 (in de gietnde regen :?) de trein wou nemen in Sint Katelijne Waver. Alle treinen reden enkel op spoorlijn 27.
Inderdaad zie ook http://spoorvreter.be/blog/?p=618

Geplaatst: 11 mei 2007, 20:06
door Miljaarde
ik heb een alarmoproep ontvangen toen ik deze voormiddag in Muizen een type 13 aan het klaarmaken was, ik verstond alleen niet waarover het ging , de tb in kwestie was onverstaanbaar via die oproep

Geplaatst: 11 mei 2007, 21:44
door Steven
Miljaarde schreef:ik heb een alarmoproep ontvangen toen ik deze voormiddag in Muizen een type 13 aan het klaarmaken was, ik verstond alleen niet waarover het ging , de tb in kwestie was onverstaanbaar via die oproep
de eerste alarmoproep die verstaanbaar is moet ik nog horen, de toonhoogte van die biep er tussen is veel te scherp vind ik persoonlijk