Trein wassen.

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
edje

Trein wassen.

Bericht door edje »

Gisteren (zaterdag 19-05-2007) Moest ik een motorwagen van Connexxion wassen in de treinwasinstallatie van Enschede
Eerst moest het stel gereed worden gemaakt, het stond immers op reserve in Hengelo.
Nadat dat gebeurd was ben ik dus naar Enschede gereden.
Daar gelijk de wasinstallatie ingedoken. Afbeelding De wasbaas wast eerst de andere cabine, daarom staat het stel zo half in de installatie.
Hierna was het tijd om de andere kant te wassen. Afbeelding Ook deze kant wordt met de hand gewassen.
Hierna even door de borstels. voor de zijkanten. Afbeelding Afbeelding Daarna kwam de 4012 voorbij denderen. Afbeelding Om daarna weer naar Hengelo terug te keren. Afbeelding 3102 staat weer op zijn plekkie Afbeelding 3102 en de 3419[/quote]
edje

Bericht door edje »

Sorry
Mijn webhost, is even offline, foto's komen vanzelf.
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

mooie foto's edje! top!

Btw: Was dat een testrit van de 4012? of zit ie nu ook al in een vaste dienst? :o :D

Alvast dank!

Josh
R4C-Fan

Bericht door R4C-Fan »

Nasser gehts ja nicht mehr! :lol:
Schöne Bilder :D
TSP

Bericht door TSP »

Dat ziet er mooi uit. Ik zat vandaag nog in een trein die eruit zag alsof die een modderlawine had overleeft :lol:

Ze zien er weer blinkend uit na de wasstraat!
edje

Bericht door edje »

NSNMBS schreef:mooie foto's edje! top!

Btw: Was dat een testrit van de 4012? of zit ie nu ook al in een vaste dienst? :o :D

Alvast dank!

Josh
Gezelschapsvervoer.
4012 werd twee dagen ingezet om een grote groep gehandicapten te vervoeren naar Enschede, vanwege de Miss Gehandicap verkiezing.
5307

Bericht door 5307 »

een voorbeeld voor de nmbs ??? :twisted:
Plaats reactie