sproeitrein

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
LierTrainspotter

sproeitrein

Bericht door LierTrainspotter »

Vandaag reed de sproeitrein weer in Lier. Eindelijk na jaren heb ik hem op foto. Hij reed naar Essen en terug. Ik heb een reportage gemaakt vn de aankomst.
Bijlagen
Hier is de sproeitrein rangereingen uit aan het voeren om zich zijn vaste plaats te parkeren. De 6291 werd hier vervangen door de 6295, wellicht moet de 6291 nog éérst getankt worden.
Hier is de sproeitrein rangereingen uit aan het voeren om zich zijn vaste plaats te parkeren. De 6291 werd hier vervangen door de 6295, wellicht moet de 6291 nog éérst getankt worden.
Hier rijdt de 6291 op kop van de sproeitrein uit Essen.
Hier rijdt de 6291 op kop van de sproeitrein uit Essen.
Hier zie je de 6236 aan de staart van de sproeitrein die zich tegen 25km/h naar het station van Lier begeeft (op lijn 15 vlakbij de vertakking met lijn 13.)
Hier zie je de 6236 aan de staart van de sproeitrein die zich tegen 25km/h naar het station van Lier begeeft (op lijn 15 vlakbij de vertakking met lijn 13.)
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Dat ding heeft mijn locomotief gisteren natgespoten ja.Dat spul kan wreed stinken :)
Wover

Bericht door Wover »

Concurrent schreef:Dat ding heeft mijn locomotief gisteren natgespoten ja.Dat spul kan wreed stinken :)
Ja, ik zou er ook niet te veel foto's van nemen, anders kan je wel eens met een nare ziekte zitten binnen x jaar :lol:
5941

Bericht door 5941 »

Hallo

Merci voor de sms he maxim
ik was ant studeren en heb dan mijn pa op pad gestuurd

voor deze niet alledaagse trein hier

gr hans
Plaats reactie