Kusttram tot Duinkerke
Kusttram tot Duinkerke
Ik heb gehoord dat ze de kusttram zouden willen doortrekken tot Duinkerke. Er is natuurlijk meer vraag daarvoor langs Vlaamse kant daan langs de Franse. Logisch ook, kent gij Vlamingen die in Duinkerke zouden gaan shoppen en één gaan drinken? Maar ik denk wel dat er veel Franstaligen zijn die in De Panne, Oostduinkerke en Koksijde gaan gaan shoppen en één drinken? Persoonlijk vindt ik het een onnozel idee. Ze zouden beter die kusttram doortrekken tot Knokke-Zoute.
Laatst gewijzigd door Jonathan op 15 mar 2006, 19:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Hallo,
Tja, wanneer die problemen zich dan voordoen, dat moet je mij niet vragen. Ik zit toch eens vaak aan de kust (Koksijde) en ik probeer dan toch telkens een keer de tram te nemen (ritten tot in Oostende). Tot nu toe met maar één klein probleempje: een stroompanne vlak voor Oostduinkerke. De bestuurder heeft ons dan maar even in het donker gezet maar na een paar seconden was alles weer tiptop OK.
Trouwens, als die martix-aanduiding in de tram opstart krijg je de volgende tekst: "De LIJN heet u welkom". Leuke tekst, maar ik denk dat je die normaal nooit te zien krijgt, aangezien de meeste stellen wel in het depot klaargestoomd worden.
Groetjes,
Wouter
Tja, wanneer die problemen zich dan voordoen, dat moet je mij niet vragen. Ik zit toch eens vaak aan de kust (Koksijde) en ik probeer dan toch telkens een keer de tram te nemen (ritten tot in Oostende). Tot nu toe met maar één klein probleempje: een stroompanne vlak voor Oostduinkerke. De bestuurder heeft ons dan maar even in het donker gezet maar na een paar seconden was alles weer tiptop OK.

Trouwens, als die martix-aanduiding in de tram opstart krijg je de volgende tekst: "De LIJN heet u welkom". Leuke tekst, maar ik denk dat je die normaal nooit te zien krijgt, aangezien de meeste stellen wel in het depot klaargestoomd worden.

Groetjes,
Wouter
Re: Kusttram tot Duinkerke
jonathan ik stel geregeld vast da je zinnen post die zichzelf 100% tegensprekenJonathan schreef:. Er is natuurlijk meer vraag daarvoor langs Vlaamse kant daan langs de Waalse. Logisch ook, kent gij Vlamingen die in Duinkerke zouden gaan shoppen en één gaan drinken? Maar ik denk wel dat er veel Franstaligen zijn die in De Panne, Oostduinkerke en Koksijde gaan gaan shoppen en één drinken?
- e49memling