Pagina 1 van 2
Dordrecht Zuid
Geplaatst: 22 mar 2006, 12:40
door Tommyken
Geplaatst: 22 mar 2006, 13:04
door Steven
helppppppppppppp ik wil ook zo een foto's
hehe goe gedaan ze maatje

ik leer weer een fotoplaatske bij

Geplaatst: 22 mar 2006, 13:41
door Tommyken
Hehe .. lol .. ja maar dan mag het niet regenen
Anders sta je daar met fototas, rugzak, fototoestel met zoom

, paraplu en als je nog pech hebt dat er iemand belt, een GSM

Geplaatst: 22 mar 2006, 13:57
door Steven
Geplaatst: 22 mar 2006, 17:23
door Trainspotterke
Zeer schone foto's, ondanks de regen!
Maar als je zo naar die foto's kijkt, zijn er maar weinig die van de bovenleiding gebruik maken, hé!

Geplaatst: 22 mar 2006, 19:38
door Jonathan
Heel mooi. Ik wist niet eens dat dat bestond, zo'n dubbeldekmotorstel met 6 wagons en maar één panto. Wel een mooi ding. Mogen ze bij ons ook eens laten rijden

Geplaatst: 22 mar 2006, 21:02
door Steven
elk motorstel heeft maar 1 panto nodig hoor

Geplaatst: 23 mar 2006, 19:58
door Jonathan
Steven schreef:elk motorstel heeft maar 1 panto nodig hoor

En waarom elke loc dan twee of drie (HLE 16)

En die ICE 3, die heeft er toch ook meerdere

Geplaatst: 23 mar 2006, 20:00
door Greg
Omdat die onder verschillende KV moeten hé. AM96 reeks 400 heeft ook 2 panto's voor 25KV en 3KV.
Geplaatst: 23 mar 2006, 20:02
door Jonathan
Greg schreef:Omdat die onder verschillende KV moeten hé. AM96 reeks 400 heeft ook 2 panto's voor 25KV en 3KV.
Dat heb ik al gemerkt vanuit een M6. Maar waarom hebben die motorstellen die op het luxenburgste net kunnen dan geen 2 panto's

En die andere stellen die ook op andere netten kunnen

Geplaatst: 23 mar 2006, 20:04
door Steven
omdat ze in tot lux op 3 kv kunnen rijden he

Geplaatst: 23 mar 2006, 20:12
door Jonathan
Steven schreef:omdat ze in tot lux op 3 kv kunnen rijden he

Waarom kunnen al onze stellen daar dan niet rijden

En waarom rijd dan hebben de stellen die op de IR r rijden dan geen twee panto's

Geplaatst: 23 mar 2006, 20:15
door 1607
omdat niet elk treinstel de luxemburgse waakinrichting heeft.

Geplaatst: 23 mar 2006, 20:19
door Steven
en omdat enkel het stukje arlon luxemburg 3KV is de rest is er 25KV, enkel de stellen 501 tot 525 zijn voorzien van de cfl memor
Geplaatst: 23 mar 2006, 21:52
door Joeri
IR r wordt met diesel gereden, dus ik vermoed dat je IR q bedoelt, en hiervoor geldt dat tot Aachen Hbf. 3000V= hangt.