HLE 25.5
Re: HLE 25.5
Hier nog wat foto's van deze loc:
HLE 25.5 als losse loc door Zwijndrecht(NL)
HLE 25.5 op rangeerterrein Kijfhoek(NL)
Groetjes Sander

Groetjes Sander
HLE 2552 met een stel I10 rijtuigen. Ook de 2556 kwam langs te Antwerpen Luchtbal op 10 november 2008.
Tiens tiens, zouden dat I10'en voor de Noorderkempen zijn?
Die 2556 is wellicht de mp Jules aan het terugbrengen van Terneuzen...
Hallo,
.
Sorry Steven, maar ik ga kort even antwoorden.
Die MP Jules is volgens mij opweg naar Terneuzen, die andere, is dat geen trein naar Utrecht? Er zit in elk geval precies wel een resto in...
Groeten,
Joris De Mol
Eigenlijk is dit een fototopicMIVB-reiziger schreef:Tiens tiens, zouden dat I10'en voor de Noorderkempen zijn?

Sorry Steven, maar ik ga kort even antwoorden.
Die MP Jules is volgens mij opweg naar Terneuzen, die andere, is dat geen trein naar Utrecht? Er zit in elk geval precies wel een resto in...
Groeten,
Joris De Mol
2551 word verkocht, ik dacht dat ze volgende week kwamen kijken. Aan wie is mij onbekend.b-loc schreef:Wat wordt er met deze locs nu gedaan?
De 2552 werd mee de tw ingeduwd voor eventueel onderdelen

Ik dacht gelezen te hebben dat de 2551 naar het patrimonium ging. Maar blijkbaar is het dan toch niet zo.
Geen 25.5 naar een museum, zoals TSP? Van het hele Benelux-verhaal en dito geschiedenis blijft maar bar weinig bewaard. Leuk om te zien dat de 25.5 nog steeds bestaat....
Er is maar 1 moment om op tijd te komen. Anders ben je te vroeg of te laat.
2552,2555 en 2557 worden klaar gemaakt voor hun laatste rit naar de sloper in Charleroi 

Hallo Robin,Robin schreef:2552,2555 en 2557 worden klaar gemaakt voor hun laatste rit naar de sloper in Charleroi
Weet jij wanneer die 25.5 naar de sloper zullen gaan ?
Met welk trein (uur en de weg).
Bedankt
Groeten
M
Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Ik vermoed met een intervormingstrein naar Monceau?Marcad schreef:Hallo Robin,Robin schreef:2552,2555 en 2557 worden klaar gemaakt voor hun laatste rit naar de sloper in Charleroi
Bedankt
Groeten
M
Groeten,
Joris De Mol
Tot op heden weet ik er niets van

Joris schreef:Hallo,Ik vermoed met een intervormingstrein naar Monceau?Marcad schreef:Hallo Robin,Robin schreef:2552,2555 en 2557 worden klaar gemaakt voor hun laatste rit naar de sloper in Charleroi
Bedankt
Groeten
M
Groeten,
Joris De Mol