Werken Leuven
Werken Leuven
Is er iemand die mij up-to-date zou willen houden over de vorderingen aan dit station?
ik passeer er meermaals per week dus geen probleem
momenteel is men de 2de helft van de overkapping aan het bouwen. Op enkele details na staat de hele metalen constructie er al. Over de hele overkapping ontbreekt er nog glas, ik vermoed dat ze dit gaan plaatsen zodra de stalen structuur helemaal af is.
sporen 7 en 8 zijn volledig opgebroken om makkelijker te kunnen werken. Perrons A,B,D,1,2,3,4 en 5 zijn al vernieuwd (maar nog steeds geen bankjes
) voor spoor C ligt het perron er al maar het spoor zelf moet nog aangelegd worden.
de perrons tussen sporen 6en7 en 8en9 zijn half afgebroken om de overkapping te kunnen plaatsen, de reizigers moeten er over een stukje van amper 1m breed lopen
de bouw vorderd dus, maar gestaag
ik passeer er morgenmiddag na mijn examen algebra, ik zal proberen er enkele fototjes nemen

momenteel is men de 2de helft van de overkapping aan het bouwen. Op enkele details na staat de hele metalen constructie er al. Over de hele overkapping ontbreekt er nog glas, ik vermoed dat ze dit gaan plaatsen zodra de stalen structuur helemaal af is.
sporen 7 en 8 zijn volledig opgebroken om makkelijker te kunnen werken. Perrons A,B,D,1,2,3,4 en 5 zijn al vernieuwd (maar nog steeds geen bankjes

de perrons tussen sporen 6en7 en 8en9 zijn half afgebroken om de overkapping te kunnen plaatsen, de reizigers moeten er over een stukje van amper 1m breed lopen

de bouw vorderd dus, maar gestaag

ik passeer er morgenmiddag na mijn examen algebra, ik zal proberen er enkele fototjes nemen

Idd. die groene veiligheidsnetten hangen er niet voor niets (zouden ze niet zeker zijn dat het vastligt?)Ruben schreef:Volgens mij is er al een hele tijd glas boven perron 2/3 (het midden van het eerste deel van de overkapping dus). De containers zijn daar ook al een tijd verdwenen en ik heb er nog nooit in de regen gestaan.
Ben gisteren een paar keer in Leuven (het station dan) geweest, telkens was men met enkele mensen bezig aan de nieuwe overkapping (zelfs nog rond 10 uur 's avonds).
Ben er n week of 3 geleden nog eens geweest tijdens n stevige regenbui en bij buitenkomst van het station richting perron toch goed nat geworden.Mechanik schreef:welke regen? het is nu al een poos geleden dat het eens geregend heeft he?groentje schreef:Bedankt. Maar dat wil dus zeggen, dat je nog steeds in de regen staat, op het perron?![]()