Pagina 1 van 2
					
				Die beresterke 23.
				Geplaatst: 19 apr 2006, 21:46
				door MGRoverdriver
				Ondertussen gaan ze al over de 50 jaar. Nu las ik dat ze er nog 10 jaar zouden moeten bij doen. Klopt dat,dan zullen er mischien sommigen richting 70 gaan.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 apr 2006, 23:31
				door Shrek
				tjah zolang ze bij B-cargo geen geld vinden voor de 14 zullen ze met die oudjes moeten blijven rondkarren  

 
			
					
				
				Geplaatst: 20 apr 2006, 18:07
				door Bert
				Voor mij geen probleem, dat ze nog enkele jaren blijven rond crossen 

 
			
					
				
				Geplaatst: 20 apr 2006, 19:18
				door Shrek
				Als B-cargo internationaal wil gaan hebbe ze niveel aan zo'n 23 he  

 
			
					
				
				Geplaatst: 20 apr 2006, 20:35
				door Jonathan
				Shrek schreef:Als B-cargo internationaal wil gaan hebbe ze niveel aan zo'n 23 he  

 
Hij rijdt toch nog, en dat is het belangrijkste.
 
			
					
				
				Geplaatst: 20 apr 2006, 20:36
				door Steven
				tja rijden ook ma ni verder als de grens en om internationaal te gaan moet ge de grens over geraken he
			 
			
					
				
				Geplaatst: 20 apr 2006, 20:45
				door Jonathan
				Steven schreef:tja rijden ook ma ni verder als de grens en om internationaal te gaan moet ge de grens over geraken he
Tja, al 50 jaar, ge kunt niet alles verlangen, he. Maar er zijn er nog andere voor erover te geraken he 

 En het zijn goede dingen, als je zo eens de lijst bekijkt van die HLE 22ers, daar zijn er al heel wat meer weg, 18 rijden er nog rond, om percies te zijn.
 
			
					
				
				Geplaatst: 20 apr 2006, 20:47
				door Steven
				van die de grens nog over kunnen onder de hle's zijn er enkel de 12 en 13 die goederen mogen doen, de 15 en 16 mogen niet
			 
			
					
				
				Geplaatst: 20 apr 2006, 20:50
				door Shrek
				is de 22.5 ook zo oud ?  

 
			
					
				
				Geplaatst: 20 apr 2006, 20:53
				door Steven
				de25.5 bedoel je waarschijnlijk 

 
			
					
				
				Geplaatst: 20 apr 2006, 20:54
				door Shrek
				owja die bedoelde ik  

 
			
					
				
				Geplaatst: 20 apr 2006, 20:56
				door Steven
				Shrek schreef:owja die bedoelde ik  

 
 die is wa jonger he al zijn dat origineel ook 25-ers he maar ze zijn pas later 25.5 geworden
 
			
					
				
				Geplaatst: 20 apr 2006, 21:02
				door Jonathan
				Steven schreef:Shrek schreef:owja die bedoelde ik  

 
 die is wa jonger he al zijn dat origineel ook 25-ers he maar ze zijn pas later 25.5 geworden
 
En ze hebben die daan ook een ander nummer gegeven 

 
			
					
				
				Geplaatst: 20 apr 2006, 21:09
				door Steven
				zover ik weet wel ja 

 kwestie van onderscheid te maken he
beginnende met 2551 

 
			
					
				
				Geplaatst: 20 apr 2006, 21:12
				door Jonathan
				En eindigend met de 2558. Maar van alles dat veel cargo doen kan bijna niets op het duitse net. De 20, 21, 23, 25, 25.5 en de 26 kan bijna niets op het duitse net. Hoe gaan ze dat aanpakken bij de electrificatie van de lijn 24?