vooral 4 drukke uurtjes, je zet een marchandise op foto, denkt dat het nu toch even rustig zal zijn, niet dus. Langst dat ik moest wachten was een kwartiertje. Het zijn nu niet de mooiste foto's, maar bij mooi weer heb je de zon de hele dag mee.
Mooie foto's op een prachtige spottersplaats. wat is het adres van die spottersplaats? Beetje ver vanuit Kortrijk, maar zou toch eens willen gaan spotten.
Rudy
Hela mijn spotplaats! en dan zijn er die zeggen dat het daar niet zo goed is omdat de luchthaven er vlak naast ligt ... Ik doe niet anders dan daar foto's maken omdat het op een kilometer van mij thuis is.
@ rutotrains: als je daar wil gaan spotten kan je best in Antwerpen-Berchem afstappen en bus 14 richting Mortsel/Vremde nemen en aan de chauffeur de halte van St.Amadeus vragen. Daar afgestapt moet je ongeveer 200 meter terugwandelen en ga je op je rechterzijde een betonnen weg tegenkomen (Waesdonckstraat), die moet je hebben en dan kom je de oude spoorberm van lijn 59/1 tegen en daar moet je op zien te geraken langs één van de toegangetjes. Ik wil je ook wel vergezellen als je denkt het niet te vinden ofzo
OMC schreef:Hela mijn spotplaats! en dan zijn er die zeggen dat het daar niet zo goed is omdat de luchthaven er vlak naast ligt ... Ik doe niet anders dan daar foto's maken omdat het op een kilometer van mij thuis is.
@ rutotrains: als je daar wil gaan spotten kan je best in Antwerpen-Berchem afstappen en bus 14 richting Mortsel/Vremde nemen en aan de chauffeur de halte van St.Amadeus vragen. Daar afgestapt moet je ongeveer 200 meter terugwandelen en ga je op je rechterzijde een betonnen weg tegenkomen (Waesdonckstraat), die moet je hebben en dan kom je de oude spoorberm van lijn 59/1 tegen en daar moet je op zien te geraken langs één van de toegangetjes. Ik wil je ook wel vergezellen als je denkt het niet te vinden ofzo
Aha, kwist niet dat je zo dicht bij den ijzeren weg woont. Waar momenteel het gras volledig platgetrapt is heb ik gestaan (tis er echt aan te zien) . Indien er nog eens een zonnige dag aankomt wil ik dit punt nog wel eens doen John!
En van dat vliegveld, enkel wat lawaaioverlast, maar daar heb ik op het forum nog niemand horen van klagen , ideaal spotpunt met andere woorden.
Platgetrapt gras ... je hebt gezien waar ik van de week mijn vrije tijd heb doorgebracht dus Ja moeten we zeker eens doen, ik weet ongeveer wat er wanneer bolt na zoveel spotten daar dus we doen dat nog wel eens