4 uurtjes Deurne

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
13'erke

4 uurtjes Deurne

Bericht door 13'erke »

deel 1: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding @ steven: nog steeds de 1308 en 1324 aan elkaar gekoppeld Afbeelding
13'erke

Re: 4 uurtjes Deurne

Bericht door 13'erke »

deel 2 Afbeelding Afbeelding deze is voor de kurt :lol: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Steven

Bericht door Steven »

allez vier leuke uurkes precies :-)
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Mooi om heel die verscheidenheid in materieelsoorten zo te zien! :D
13'erke

Bericht door 13'erke »

Steven schreef:allez vier leuke uurkes precies :-)
vooral 4 drukke uurtjes, je zet een marchandise op foto, denkt dat het nu toch even rustig zal zijn, niet dus. Langst dat ik moest wachten was een kwartiertje. Het zijn nu niet de mooiste foto's, maar bij mooi weer heb je de zon de hele dag mee.
rutotrains

Bericht door rutotrains »

Mooie foto's op een prachtige spottersplaats. wat is het adres van die spottersplaats? Beetje ver vanuit Kortrijk, maar zou toch eens willen gaan spotten.
Rudy
13'erke

Bericht door 13'erke »

lijn 27A te Deurne,
zie: http://www.stopsein.net/lines.php?lid=86#1 (1e spotpunt)
Bij zonneschijn heel mooie foto's!
OMC

Bericht door OMC »

Hela mijn spotplaats! :D en dan zijn er die zeggen dat het daar niet zo goed is omdat de luchthaven er vlak naast ligt ... Ik doe niet anders dan daar foto's maken omdat het op een kilometer van mij thuis is.

@ rutotrains: als je daar wil gaan spotten kan je best in Antwerpen-Berchem afstappen en bus 14 richting Mortsel/Vremde nemen en aan de chauffeur de halte van St.Amadeus vragen. Daar afgestapt moet je ongeveer 200 meter terugwandelen en ga je op je rechterzijde een betonnen weg tegenkomen (Waesdonckstraat), die moet je hebben en dan kom je de oude spoorberm van lijn 59/1 tegen en daar moet je op zien te geraken langs één van de toegangetjes. Ik wil je ook wel vergezellen als je denkt het niet te vinden ofzo ;)
13'erke

Bericht door 13'erke »

OMC schreef:Hela mijn spotplaats! :D en dan zijn er die zeggen dat het daar niet zo goed is omdat de luchthaven er vlak naast ligt ... Ik doe niet anders dan daar foto's maken omdat het op een kilometer van mij thuis is.

@ rutotrains: als je daar wil gaan spotten kan je best in Antwerpen-Berchem afstappen en bus 14 richting Mortsel/Vremde nemen en aan de chauffeur de halte van St.Amadeus vragen. Daar afgestapt moet je ongeveer 200 meter terugwandelen en ga je op je rechterzijde een betonnen weg tegenkomen (Waesdonckstraat), die moet je hebben en dan kom je de oude spoorberm van lijn 59/1 tegen en daar moet je op zien te geraken langs één van de toegangetjes. Ik wil je ook wel vergezellen als je denkt het niet te vinden ofzo ;)
Aha, kwist niet dat je zo dicht bij den ijzeren weg woont. Waar momenteel het gras volledig platgetrapt is heb ik gestaan :lol: (tis er echt aan te zien) . Indien er nog eens een zonnige dag aankomt wil ik dit punt nog wel eens doen John!
En van dat vliegveld, enkel wat lawaaioverlast, maar daar heb ik op het forum nog niemand horen van klagen :lol: :lol: , ideaal spotpunt met andere woorden.
OMC

Bericht door OMC »

Platgetrapt gras ... je hebt gezien waar ik van de week mijn vrije tijd heb doorgebracht dus :D Ja moeten we zeker eens doen, ik weet ongeveer wat er wanneer bolt na zoveel spotten daar dus we doen dat nog wel eens ;)
TrainzDr3ver

Bericht door TrainzDr3ver »

Mooie foto's eveneens een leuk plaatsje!!
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Inderdaad, een leuke plaats waar ik ook eens heen moet. Mooie foto's!
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Fles

Bericht door Fles »

Dankbaar plekje om te gaan staan zo te zien :) Gewoon lekker hoog op de dijk in t gras gaan zitten, pintje d'r bie... 8)
edje

Bericht door edje »

Ben er ook 1 keer geweest, maar ik miste toch wel een bankje om even lekker op te zitten... :D
13'erke

Bericht door 13'erke »

edje schreef:Ben er ook 1 keer geweest, maar ik miste toch wel een bankje om even lekker op te zitten... :D
Ach, gewoon je regenjas op het gras leggen en je daarop zetten, zolang het maar niet in de netels of een mierennest is. :lol:
Plaats reactie