Ekeren 19/09/2008

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Robin

Ekeren 19/09/2008

Bericht door Robin »

Vandaag dagje verlof en heel goei weer dus camera gepakt en hup naar buiten voor paar uur.
Redelijk rustig vandaag met soms drukke momenten.

hier het resultaat;
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding En mijn gezelschap vandaag was: :mrgreen: Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Steven

Re: Ekeren 19/09/2008

Bericht door Steven »

hoi, ettelijke leuke foto's, vraagje, waarom ga je buitenkant boog foto's maken als er aan de binnenkant zoveel plaats is om vrij te staan? aan de binnekant krijg je uw trein veel leuker op foto namelijk.
Robin

Bericht door Robin »

Steven schreef:hoi, ettelijke leuke foto's, vraagje, waarom ga je buitenkant boog foto's maken als er aan de binnenkant zoveel plaats is om vrij te staan? aan de binnekant krijg je uw trein veel leuker op foto namelijk.
anders zit ik met de zon :D , heel de middag zit de zon aan de buitenkant.
Ook wou ik foto's hebben van treinen komende van de haven, vorige keer had ik een 77 heel mooi op de foto maar stonden er 2 bordjes mee op, met name deze; Afbeelding dit effect wou ik vandaag terug maken, maar er kwam amper een trein uit de haven vandaag :(
Ik heb eens geprobeerd aan de binnenkant en dat viel toen goed mee. kwestie waar men goesting ligt om het moment zelf :mrgreen:
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Mooie foto's! Je moet niet steeds aan de binnenkant staan, als je loc netjes opzij klikt, en je ziet zo achteraan nog een deeltje goederentrein, zoals op enkele van jouw foto's, vind ik dat een zeer geslaagd effect!
Ik moet wel zeggen dat het een beetje rendez vous is... vandaag stond ik in Duffel, en heb een hele hoop van die treinen gezien, in het echt dan :D , idem voor de reportage van sander... Platen volgen later wel eens.
Waarom hangt er eigenlijk altijd zo iemand uit die rangeerlocs?
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Robin

Bericht door Robin »

och, ik wou normaal ook naar duffel gaan vandaag maar had geen zin in een stoptrein, daar zit ik al een hele week op opweg naar huis :mrgreen:
Gerard

Bericht door Gerard »

Leuke foto's !
Vooral die rangeerlocs vind ik mooi :)
Wover

Bericht door Wover »

Welke stand gebruik je eigenlijk op jouw Panasonic? En welke specifieke instellingen? Maak je de foto's in RAW en pas je ze daarna nog aan?

Tis maar dat ik een FZ18 heb en dat ik bijlange zo'n schone foto's niet kan trekken :P.
13'erke

Bericht door 13'erke »

Had je nu nog iets langer blijven staan was je mij en Steven ook nog tegen gekomen op dezelfde plek :D
Robin

Bericht door Robin »

Wover schreef:Welke stand gebruik je eigenlijk op jouw Panasonic? En welke specifieke instellingen? Maak je de foto's in RAW en pas je ze daarna nog aan?

Tis maar dat ik een FZ18 heb en dat ik bijlange zo'n schone foto's niet kan trekken :P.
op de draaiknop vanboven zet ik die op de P , verder doet die zowat alles automatisch :mrgreen:
focussen en hup knop induwen en heb 8 foto's in 1 keer, meestel zijn er wel 5 goeie tussen.
13'erke schreef:Had je nu nog iets langer blijven staan was je mij en Steven ook nog tegen gekomen op dezelfde plek :D
ook gaan spotten of voorbij rijden?
TrainzDr3ver

Bericht door TrainzDr3ver »

Prachtige foto's, deze plaats staat zeker nog op mijn verlanglijstje :D
Steven

Bericht door Steven »

Robin schreef:
13'erke schreef:Had je nu nog iets langer blijven staan was je mij en Steven ook nog tegen gekomen op dezelfde plek :D
spottende, ik per moto :-)
doggys2
Contacteer:

Bericht door doggys2 »

@ robin :
Ja echt mooie foto's. Vooral die laatste vind ik bijzonder. :lol: :lol: :lol:
Welk model van Panasonic heb jij? Ik heb een DMC-FZ7.
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
Robin

Bericht door Robin »

Steven schreef:
Robin schreef:
spottende, ik per moto :-)
als je nog eens gaat laat dan ietsje weten he, dan wil ik gerust mee gaan ;)
doggys2 schreef:@ robin :
Ja echt mooie foto's. Vooral die laatste vind ik bijzonder. :lol: :lol: :lol:
Welk model van Panasonic heb jij? Ik heb een DMC-FZ7.
ik heb een Panasonic DMC-FZ8
13'erke

Bericht door 13'erke »

als je nog eens gaat laat dan ietsje weten he, dan wil ik gerust mee gaan
Ben je soms aan de onderdoorgang van de noorderkempen geweest, ik zag daar toch een derde persoon lopen met een fototoestel?
doggys2
Contacteer:

Bericht door doggys2 »

Steven schreef:hoi, ettelijke leuke foto's, vraagje, waarom ga je buitenkant boog foto's maken als er aan de binnenkant zoveel plaats is om vrij te staan? aan de binnekant krijg je uw trein veel leuker op foto namelijk.
Hoe kom je aan de binnenkant van de bocht met het openbaar vervoer en maximum 30 min. te voet, ik ben er vorig jaar eens geweest langs de Salaadweg maar dan heb je de buitenkant en ik zag daar nergens een veilige oversteek.
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
Plaats reactie