Redelijk rustig vandaag met soms drukke momenten.
hier het resultaat;

anders zit ik met de zonSteven schreef:hoi, ettelijke leuke foto's, vraagje, waarom ga je buitenkant boog foto's maken als er aan de binnenkant zoveel plaats is om vrij te staan? aan de binnekant krijg je uw trein veel leuker op foto namelijk.
op de draaiknop vanboven zet ik die op de P , verder doet die zowat alles automatischWover schreef:Welke stand gebruik je eigenlijk op jouw Panasonic? En welke specifieke instellingen? Maak je de foto's in RAW en pas je ze daarna nog aan?
Tis maar dat ik een FZ18 heb en dat ik bijlange zo'n schone foto's niet kan trekken.
ook gaan spotten of voorbij rijden?13'erke schreef:Had je nu nog iets langer blijven staan was je mij en Steven ook nog tegen gekomen op dezelfde plek
spottende, ik per motoRobin schreef:ook gaan spotten of voorbij rijden?13'erke schreef:Had je nu nog iets langer blijven staan was je mij en Steven ook nog tegen gekomen op dezelfde plek
als je nog eens gaat laat dan ietsje weten he, dan wil ik gerust mee gaanSteven schreef:spottende, ik per motoRobin schreef:ook gaan spotten of voorbij rijden?13'erke schreef:Had je nu nog iets langer blijven staan was je mij en Steven ook nog tegen gekomen op dezelfde plek
ik heb een Panasonic DMC-FZ8doggys2 schreef:@ robin :
Ja echt mooie foto's. Vooral die laatste vind ik bijzonder.![]()
![]()
![]()
Welk model van Panasonic heb jij? Ik heb een DMC-FZ7.
Ben je soms aan de onderdoorgang van de noorderkempen geweest, ik zag daar toch een derde persoon lopen met een fototoestel?als je nog eens gaat laat dan ietsje weten he, dan wil ik gerust mee gaan
Hoe kom je aan de binnenkant van de bocht met het openbaar vervoer en maximum 30 min. te voet, ik ben er vorig jaar eens geweest langs de Salaadweg maar dan heb je de buitenkant en ik zag daar nergens een veilige oversteek.Steven schreef:hoi, ettelijke leuke foto's, vraagje, waarom ga je buitenkant boog foto's maken als er aan de binnenkant zoveel plaats is om vrij te staan? aan de binnekant krijg je uw trein veel leuker op foto namelijk.