Werken op L12 20-21/09

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Robin

Werken op L12 20-21/09

Bericht door Robin »

Lijn 12 Essen - Antwerpen: werken te Essen tijdens het weekend 20-21 september. De treindienst wordt aangepast, zie specifieke affiche hier.

Reizigers die met de benelux trein naar Roosendaal gaan worden per bus vervoert vanaf Antwerpen-Noorderdokken. Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
FLV-FGSP

Re: Werken op L12 20-21/09

Bericht door FLV-FGSP »

Vandaag was de trein van 14.15 uit Brussel-Zuid richting Amsterdam (wegens werkzaamheden te Essen beperkt tot Antwerpen-Noorderdokken) geschrapt. Het materieel had van de trein moeten komen die om 13:45 in FMBZ hoort aan te komen. Toevallig was dit de eerste die van Noorderdokken kwam ipv uit Amsterdam. Vermoedelijk een planningsfoutje.
dentheo

Bericht door dentheo »

FLV-FGSP schreef:Vandaag was de trein van 14.15 uit Brussel-Zuid richting Amsterdam (wegens werkzaamheden te Essen beperkt tot Antwerpen-Noorderdokken) geschrapt. Het materieel had van de trein moeten komen die om 13:45 in FMBZ hoort aan te komen. Toevallig was dit de eerste die van Noorderdokken kwam ipv uit Amsterdam. Vermoedelijk een planningsfoutje.
Eerste activiteiten bij mij in de buurt, oude seinen doven, en dan beginnen spelen met de nieuwe, het leek wel om de lampen allemaal "te roderen".
Daarna kwam er een camionette met twee vlotte jongens die de kruisen van de nieuwe seinen namen..de zakje van de "mistbakens" enz.
Die komen mogelijk morgen nog eens langs om de oude seinen te "bekruisen" en diverse zaken af te kleven ?

Moet ik mij nu morgen voormiddag aan paar proefritjes verwachten ?
Zou men in station zoals Essen alle mogelijke routes rijden als ultieme test voor vrijgave ?
Kent iemand die procedure ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Adler

Bericht door Adler »

dentheo schreef:
FLV-FGSP schreef:Vandaag was de trein van 14.15 uit Brussel-Zuid richting Amsterdam (wegens werkzaamheden te Essen beperkt tot Antwerpen-Noorderdokken) geschrapt. Het materieel had van de trein moeten komen die om 13:45 in FMBZ hoort aan te komen. Toevallig was dit de eerste die van Noorderdokken kwam ipv uit Amsterdam. Vermoedelijk een planningsfoutje.
Eerste activiteiten bij mij in de buurt, oude seinen doven, en dan beginnen spelen met de nieuwe, het leek wel om de lampen allemaal "te roderen".
Daarna kwam er een camionette met twee vlotte jongens die de kruisen van de nieuwe seinen namen..de zakje van de "mistbakens" enz.
Die komen mogelijk morgen nog eens langs om de oude seinen te "bekruisen" en diverse zaken af te kleven ?

Moet ik mij nu morgen voormiddag aan paar proefritjes verwachten ?
Zou men in station zoals Essen alle mogelijke routes rijden als ultieme test voor vrijgave ?
Kent iemand die procedure ?
Waren er ook geen werktreinen bezig ? Ik heb de hele namiddag treinclaxons gehoord hier in Heide.
dentheo

Bericht door dentheo »

Adler schreef: Waren er ook geen werktreinen bezig ? Ik heb de hele namiddag treinclaxons gehoord hier in Heide.
Rustig ten noorden van Kalmthout, paar losse diesels geen herrie.
Theo
Groeten vanop de Heide
Plaats reactie