ja, na staat hij er terug, maar gisteren stond hij er maar 2 minuten ofzo, dus ik dacht dat niemand hem al gezien zou hebben...
maar goed, het zal nu in ieder geval ff duren voor ik hier nog een foto raden plaats, want de komende maanden staan er geen buitenlandse tripjes meer gepland
Wover schreef:Heel jammer en kinderachtig van Bruno vind ik, maja...
Nee dude, dit ligt enkel en alleen aan jezelf. Echt waar.
Bwa ik weet het niet. Als ik zeg dat het een moeilijke opgave is en de foto maar 5 minuten online heeft gestaan neem ik aan dat de mensen wel ver genoeg nadenken en niet gaan antwoorden. Ik wou er nog bij te zetten dat mensen die de foto al gezien hadden liefst niet zouden antwoorden, maar aangezien het al vrij laat was nam ik aan dat toch niemand hem al gezien zou hebben.
Laat het een les zijn voor iedereen. Als je een foto plaatst in een quiz, neem dan een foto die nog nergens anders on line gestaan heeft. Niet op het forum, niet op een site.
Ook al heeft een foto maar 5 minuten on-line gestaan, dan nog kunnen massa's mensen die gezien hebben.
Internet is grenzeloos
Hallo,
Misschien ben ik wat laat, maar of die quiz zo moeilijk was...
Gewoon op een kaartje van Paris (5 seconden Googelen: http://www.paris.org/Metro/gifs/metro.pdf ) eens nagaan waar overal een metrolijn de Seine kruist en er een station naast is, en vervolgens eens kijken wat er kwa lengte zou kunnen staan... Er is dan nog wel wat keuze, maar het is dan niet meer zo moeilijk...
Groeten,
Joris De Mol