Wie is de eigenaar?
Wie is de eigenaar?
Wie is de eigenaar van deze loc? gevonden op de Noordzee terminal tegenover BASF.

Re: Wie is de eigenaar?
Angel trains verhuurt deze aan SNCF en B-cargo, je moet het complete nummer op de zijkant bekijken. Tenzij die van B-cargo nog steeds op het noord staan te roesten, dan kan je zeker zijn dat dit een lok sncf'er is.Robin schreef:Wie is de eigenaar van deze loc? gevonden op de Noordzee terminal tegenover BASF.
Er is er ene van B-Cargo toch al genummerd (en in het blauw)? Dus staan roesten is al een beetje overdreven.
Een foto vanop http://www.wallorail.be van 20 septemberDietrich schreef:Er is er ene van B-Cargo toch al genummerd (en in het blauw)? Dus staan roesten is al een beetje overdreven.

hoeveel HLD57 heeft de NMBS er?Bibke schreef:Een foto vanop http://www.wallorail.be van 20 septemberDietrich schreef:Er is er ene van B-Cargo toch al genummerd (en in het blauw)? Dus staan roesten is al een beetje overdreven.
-
Ik dacht dat het tot op heden slechts 2 blauwe zijn.
En dat er geen groene komen voor B-Cargo.
En dat er geen groene komen voor B-Cargo.
-
Volgens de spoorwegjournaal : 5 stuks 2 blauwe en 3 groene. dus niet 4 stuks.

5 stuks waarvan enkel die met een reeksnummer al een homologatie hebben (idem als reeks 28), ze hebben er nu eentje in kortrijk gezet voor bestuurders te laten kennismaken met deze lok aldaar. ook kunnen ze de lok leren besturen. Verder is het nog niet zeker wanneer B cargo effectief wil starten met diensten voor deze lok.
donderdag middag passeert er in lokeren altijd een graantrein getrokken door een blauwe G2000 is die loc dan van de nmbs of is die van veoliaSteven schreef:5 stuks waarvan enkel die met een reeksnummer al een homologatie hebben (idem als reeks 28), ze hebben er nu eentje in kortrijk gezet voor bestuurders te laten kennismaken met deze lok aldaar. ook kunnen ze de lok leren besturen. Verder is het nog niet zeker wanneer B cargo effectief wil starten met diensten voor deze lok.
Die blauwe G2000 voor de graantrein is er eentje van Veolia (onlangs nog gelezen in Spoorwegjournaal).
Klopt de 5702 (blauw) staat voor de werkplaats in Kortrijk... Een trainspotter uit onze lichting heeft er vandaag nog foto's van genomen.Steven schreef:5 stuks waarvan enkel die met een reeksnummer al een homologatie hebben (idem als reeks 28), ze hebben er nu eentje in kortrijk gezet voor bestuurders te laten kennismaken met deze lok aldaar. ook kunnen ze de lok leren besturen. Verder is het nog niet zeker wanneer B cargo effectief wil starten met diensten voor deze lok.
aan de nummers e.d. kon ik niet aan, ik stond al achter een draad met het fototoestel en kon niet verder zoomen omdat ik een ander toestel bij had
.