Vraagje
Als nu langs elke kant een M6 Stuur rijtuig zit met in de midden een loc, dan moet dit toch gaan??
M6
Re: M6
Ja dat kan zeker, maar wat is het nut daarvan? De treinbegeleider kan niet door de hele trein lopen en je hebt meer stuurstandrijtuigen nodig terwijl de stuurposten in de loc ongebruikt blijven. Zo'n constructie lijkt mij alleen handig voor een enkele P-trein die snel gevormd moet worden (de I11-13 dromedarissen)timothy_Vermeulen schreef:Vraagje
Als nu langs elke kant een M6 Stuur rijtuig zit met in de midden een loc, dan moet dit toch gaan??

dat kan, maar waarom dan nog het nut van een loc ??? dan kan de nmbs toch evengoed treinstellen kopen hétimothy_Vermeulen schreef:Vraagje
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Met de huidige M6 voor Knokke-Blankenberge heb je net dezelfde problemen, zelfs 5 stuurposten die niet in dienst zijn.Shrek schreef:Ja dat kan zeker, maar wat is het nut daarvan? De treinbegeleider kan niet door de hele trein lopen en je hebt meer stuurstandrijtuigen nodig terwijl de stuurposten in de loc ongebruikt blijven. Zo'n constructie lijkt mij alleen handig voor een enkele P-trein die snel gevormd moet worden (de I11-13 dromedarissen)timothy_Vermeulen schreef:Vraagje
ja maar daar heeft die samenstelling wel een nut, aangezien de samenstelling moet kunnen splitsen.Dietrich schreef:Met de huidige M6 voor Knokke-Blankenberge heb je net dezelfde problemen, zelfs 5 stuurposten die niet in dienst zijn.Shrek schreef:Ja dat kan zeker, maar wat is het nut daarvan? De treinbegeleider kan niet door de hele trein lopen en je hebt meer stuurstandrijtuigen nodig terwijl de stuurposten in de loc ongebruikt blijven. Zo'n constructie lijkt mij alleen handig voor een enkele P-trein die snel gevormd moet worden (de I11-13 dromedarissen)timothy_Vermeulen schreef:Vraagje