Pagina 1 van 3

klassiekje in oostende

Geplaatst: 13 mei 2006, 17:05
door hein
vandaag heb ik een tweetje gezien in oostende station het stel nr 218 stond op spoor 8 wat deed het motorstel daar in oostende
de klassiekjes komen niet veel in oostende

Geplaatst: 13 mei 2006, 17:50
door SIMPY.be
Terroristentrein uit Charleroi... Vermoed ik.

Geplaatst: 13 mei 2006, 18:17
door Bert
Klassiekjes kom je daar inderdaad niet veel tegen, maar er zijn toch een aantal stellen die de eigenaarswerkplaats oostende hebben. De nummer zou ik moeten opzoeken, maar het zijn de laatste nummers van 7**

Geplaatst: 13 mei 2006, 22:07
door TBbart
dat waren die met de ms 75 dervoor... dat was extr. trein ?-Gent -Brugge-Oostende.

Re: klassiekje in oostende

Geplaatst: 15 mei 2006, 21:25
door Jonathan
hein schreef:vandaag heb ik een tweetje gezien in oostende station het stel nr 218 stond op spoor 8 wat deed het motorstel daar in oostende
de klassiekjes komen niet veel in oostende
Aan de depot staan er genoeg :wink: :!: Maar bij de perrons komen ze inderdaad zeer weinig.

Geplaatst: 15 mei 2006, 21:34
door 1607
eind de jaren 90 waren ze thans nog dagelijkse kost in Oostende. waar is den tijd. doet me terug herineren dat ik oud word. :roll:

Geplaatst: 16 mei 2006, 09:56
door BN-koekje
TBbart schreef:dat waren die met de ms 75 dervoor... dat was extr. trein ?-Gent -Brugge-Oostende.
Kwam ook voorbij te lokeren, dus ik gok Antwerpen-Oostende

Geplaatst: 16 mei 2006, 12:58
door Joeri
Ook leuk materieel voor zo'n verbiding... :x

Geplaatst: 16 mei 2006, 13:59
door BN-koekje
Normaal wordt dit traject gereden met MS96 of 13+I11, dus dat zit wel goed.

Wees blij dat het geen 41's waren ;)

Geplaatst: 16 mei 2006, 14:12
door SIMPY.be
Het is de eerste keer niet dat de IC G met klassieke motorstellen wordt gereden.
Er was ooit een draad over tweetjes op IC verbindingen. Je komt ze nog zelden tegen. Enkel op de reguliere dienst op 1 uur op de IC L (Poperinge-Ieper-Brussel-St Niklaas).

Geplaatst: 16 mei 2006, 15:01
door Wover
SIMPY.be schreef:Het is de eerste keer niet dat de IC G met klassieke motorstellen wordt gereden.
Er was ooit een draad over tweetjes op IC verbindingen. Je komt ze nog zelden tegen. Enkel op de reguliere dienst op 1 uur op de IC L (Poperinge-Ieper-Brussel-St Niklaas).
maar da's ook ni echt een IC te noemen e :p

Geplaatst: 16 mei 2006, 15:03
door NSNMBS
Idd, dat had ik toen gepost hier op het orige forum. IC-G met klassiekjes. Ik kan me herinneren dat het er zeker een stuk of 4/5 waren die ik zag klaarstaan voor vertrek richting Oostende.

Geplaatst: 16 mei 2006, 15:21
door SIMPY.be
Wover schreef:
SIMPY.be schreef:Het is de eerste keer niet dat de IC G met klassieke motorstellen wordt gereden.
Er was ooit een draad over tweetjes op IC verbindingen. Je komt ze nog zelden tegen. Enkel op de reguliere dienst op 1 uur op de IC L (Poperinge-Ieper-Brussel-St Niklaas).
maar da's ook ni echt een IC te noemen e :p
Idd, maar ze zouden wel een kunnen maken... de IC met AM96 en stoppen in Poperinge-Ieper-Menen-Kortrijk-Waregem-Gent SP
en dan de IB L gewoon laten bollen op het half uur. Die andere op het uur.
IB= InterBoeregat. :p

Geplaatst: 16 mei 2006, 16:43
door TBbart
die 800 me die groentjes waren extra trein... :wink: der zal iets te doen geweest zijn in oostende

Geplaatst: 16 mei 2006, 19:22
door Patrick
SIMPY.be schreef:Idd, maar ze zouden wel een kunnen maken... de IC met AM96 en stoppen in Poperinge-Ieper-Menen-Kortrijk-Waregem-Gent SP
en dan de IB L gewoon laten bollen op het half uur. Die andere op het uur.
IB= InterBoeregat. :p
Komen (ofte: Comines) in Henegouwen (ofte: Hainaut) niet aandoen? Dan krijgen we weer een oorlogje. Geen schooloorlogje dit keer maar een treintjesoorlog :(