'k Heb onlangs nog 3 gekoppelde MW41'ers gezien met 3 verschillende aanduidingen. Op een IR Antwerpen-Mol-Neerpelt/Hasselt stond op het 1ste stel 'speciale dienst' (of was het nu 'speciale trein', dat weet ik niet meer juist), op het 2de stel 'Couvin' en op het 3de stel 'niet instappen'. Van 'Neerpelt' of 'Hasselt via Mol' was er dus geen sprake.
moesten ze ervoor gezorgt hebben dat je vanuit uw stuurpost alle aanduiders kunt bedienen dan zou dat niet voorvallen ... maar je moet afzonderlijk stel per stel doen ... wat als je dan 4-5 stellen hebt ... niet te doen hé
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Maar voor de rijtuigen vooraan en achteraan is geen excuus te bedenken. De treinbestuurder moet namelijk bij het keren van de trein van cabine veranderen, hij heeft dus ruim de tijd en de mogelijkheid beide displays te wijzigen.
Hogersluys schreef:Maar voor de rijtuigen vooraan en achteraan is geen excuus te bedenken. De treinbestuurder moet namelijk bij het keren van de trein van cabine veranderen, hij heeft dus ruim de tijd en de mogelijkheid beide displays te wijzigen.
daar hoeft de treinbestuurder zich niks van aan te trekken, dat is werk voor de Treinbegeleider
Ik heb zowel een TB als een TBG dit zien doen. Als geen van beiden dit doet, krijg je zo'n situaties zoals hierboven vermeld. Of er heeft iemand uit pure verveling met die knopkes zitten spelen...
LML schreef:Ik heb zowel een TB als een TBG dit zien doen. Als geen van beiden dit doet, krijg je zo'n situaties zoals hierboven vermeld. Of er heeft iemand uit pure verveling met die knopkes zitten spelen...
Er kan normaal niemand daarraan prutsen, de pc's zitten in de stuurpost ... maar de inforegeling, infoborden en omroepen is werk voor de treinbegeleider.
greetz 2302
Ik bedoelde dus wel degelijk iemand van de TB's of TBG's die dit (kunnen) doen uit pure verveling of voor de 'joke'. Hopelijk zijn er dat weinigen en bestaat de meerderheid uit mensen die hun werk goed willen doen...
Dat er in de stuurposten geen reizigers kunnen zonder sleutel, weet mijne kleine teen ook... Zelfs als het gordijntje open is en je gluurt als reiziger 'ns effe naar binnen en d'r zit iemand, is het binnen de 2 seconden naar beneden gerold...
Als je de streek niet kent kan je geen enkele fout zien op die foto omdat je totaal geen idee hebt van waar naar waar die trein aan het rijden is. Kortweg de vraagstelling was nogal vaag.
De meeste mensen kijken dan niet meer naar de titel maar enkel naar de foto omdat de titel al uit het scherm verdwenen is als je naar de foto scrolt. Had tussen beide foto's of onder de laatste foto's die opmerking nog eens gestaan of daar alleen was dat logischer geweest.