Ook gisteren ben ik terug met mijn fototoestel op pad gegaan, deze keer ben ik naar de "Bocht Van Ekeren" geweest, om nog even enkele interessante goederentreinen te fotograferen. Ik heb alvast een kort foto-overzicht van de foto-safari van afgelopen zaterdag, onderaan bij dit bericht bijgevoegd .
Fraaie platen en zowaar ook nog 23'ers! Als ik de laatste Op de Baan goed bestudeert heb, dan waren dit geen planmatige treinen met 23'ers, maar waren de "ongeschreven regels" van toepassing!
ems schreef:Fraaie platen en zowaar ook nog 23'ers! Als ik de laatste Op de Baan goed bestudeert heb, dan waren dit geen planmatige treinen met 23'ers, maar waren de "ongeschreven regels" van toepassing!
Ik zie hier nog wel eens langs lijn 59 nog eens een dubbeltje 23'ers passeren, maar het zijn er niet zo bijzodner veel meer....
Als buurtbewoner heb ik trouwens liever de veel stillere 23'ers!
Groeten,
Joris De Mol
ems schreef:Fraaie platen en zowaar ook nog 23'ers! Als ik de laatste Op de Baan goed bestudeert heb, dan waren dit geen planmatige treinen met 23'ers, maar waren de "ongeschreven regels" van toepassing!
Die drgl klopt niet helemaal hoor, er zijn nog meer regelmatige ritten met de hle 23 in ts:
oa de ritten tussen gent-zeehaven - clabecq en gent-zeehaven - la louvriere staan er niet tussen.