toen ik dinsdag de trein wilde nemen en ik op het perron zag dat de trein meer dan 25 minuten vertraging had dit toch eens uitgeprobeerd. Het werkt voortreffelijk dat er gerekend wordt om met de huidige stand van zaken te rekenen.
ik kreeg als antwoord een overstap
aankomst : u45 (+0) - vertrek u 35 (+15)
natuurlijk in hoeverre dat je daar nog op kunt vertrouwen is een andere zaak.
wel jammer dat je bvb niet 1 trein kunt opvragen ahv het treinnummer (zoals bij railtime..)
na een tijdje zeer intensief te testen blijkt dat de real time nog beter kan. Trein van zottegem naar brussel noord aangeduid met sms +00 en eigenlijk 15min vertraging
De passage om van Gent-Sint-Pieters naar Oostkamp te rijden via Brugge vind ik opmerkelijk. Ik dacht dat je in zo'n gevallen helemaal geen viabiljet nodig had? Als je een biljet FGSP - FPO hebt, is het toch toegestaan de snelste verbinding te nemen?
Hogersluys schreef:De passage om van Gent-Sint-Pieters naar Oostkamp te rijden via Brugge vind ik opmerkelijk. Ik dacht dat je in zo'n gevallen helemaal geen viabiljet nodig had? Als je een biljet FGSP - FPO hebt, is het toch toegestaan de snelste verbinding te nemen?
ik dacht dat ook, ik heb nog al mensen het traject LBM(beernem) - FGSP zien afleggen via brugge..
In de kleine lettertjes staat vermeld dat je je bestemmingsstation niet mag voorbijrijden, zelfs niet als dat sneller is. Van Wetteren via Gent naar Brussel mag dus, op voorwaarde dat je de 50A neemt. Van Aalst naar Schellebelle mag dan weer niet met overstap in Wetteren.