De Bocht Van Ekeren, zaterdag 4 juli 2009

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
timv

De Bocht Van Ekeren, zaterdag 4 juli 2009

Bericht door timv »

Goedemiddag

Ook gisteren heb ik nog even van het zeer mooie weer geprofiteerd om nog even in "De Bocht Van Ekeren" enkele mooie goederentreinen te gaan fotograferen, ik heb een kort overzicht mijn foto-safari hieronder bij dit bericht bijgevoegd. Forumlid Tommy was alvast van de partij met traxx 2829 met een goederentrein uit Aachen-West :)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
13'erke

Re: De Bocht Van Ekeren, zaterdag 4 juli 2009

Bericht door 13'erke »

Mooie foto's! Blijkbaar nog veel verkeer voor een zaterdag.
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Leuke en afwisselende foto's! :wink:
Trammist

Bericht door Trammist »

Ik vind jouw foto's toch wel héél klein hoor, Tim. Ik vind een resulutie met breedte van 1024 px het beste, maar da's mij persoonlijke mening, natuurlijk...
Steven

Bericht door Steven »

Deze foto's hebben een perfecte afmeting. Grotere foto's maken het forum vooral traag en zorgt er ook voor dat er andere mensen eventueel moeten scrollen om de foto te kunnen zien.
Trammist

Bericht door Trammist »

Och Steven, dit is de laatste keer dat ik met jou in discussie ga. Smaken verschillen, ik vind die foto's veel te klein, het zijn niet meer dan veredelde thumbnails.
Steven

Bericht door Steven »

Thumbnails zijn amper een 5de van die oppervlakte als ik daar attent mag op maken, ik denk dat je ook de eerste zal zijn als door te grote foto's het forum dan weer te traag is geworden. Ik stel vast dat jij niet snel tevreden bent met iets. Wat jij omschrijft is een foto plaatsen zodanig dat hij als wallpaper kan gebruikt worden. Niet iedereen wil zijn foto's daar voor laten gebruiken, dat is nu eenmaal het recht van de fotograaf. Als auteur doet hij met zijn foto's online wat hij wil.

Het forum moet op een normale manier toegankelijk blijven en daar passen te omslachtige fotoformaten totaal niet in.
Dat heeft niets met smaak te maken maar alles met praktisch gebruik van het forum. Ik heb al meermaals foto's van andere moeten verkleinen op vraag van anderen.
Trammist

Bericht door Trammist »

Een breedte van 800 px vind ik het absolute minimum.
melle

Bericht door melle »

Je hebt gelijk Trammist,

Deze foto's zouden ietsjes groter het dubbele waard zijn!
Maar het zijn nu ook al mooie foto's!
Wilson
Contacteer:

Bericht door Wilson »

Mooi !
Groet, Wilson HLE 11 gek
http://www.youtube.com/wilsonhonda
Plaats reactie