spotplaats luxemburg blankenberge express

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
13'erke

spotplaats luxemburg blankenberge express

Bericht door 13'erke »

Ik zou graag de Luxemburg Blankenberge express eens op foto zetten , nu dit is een van die treinen die moeilijk te fotograferen is aangezien de zon steeds tegen zit. Nu ik heb eens even zitten kijken op google maps en zag dat te Brugge Sint-Pieters de zon min of meer wat beter staat. Nu is het daar in de buurt wat de doen om een foto te nemen? Dan bedoel ik of er niet te veel bomen of andere voorwerpen in de weg staan. Ik zie dat op het perron wel mogenlijkheden zijn, maar ik zou liever wat meer groen op de foto zetten.
Alvast bedankt.
tsjoek

Re: spotplaats luxemburg blankenberge express

Bericht door tsjoek »

Hallo,

Misschien is station Brugge - Dijk proberen, het vroegere goederenstation dat nu is afgebroken?
Ik dacht dat er daar nog redelijk veel groen stond en dat de zon in de voormiddag ook goed staat (van de zon ben ik wel niet zeker).

mvg
OMC

Re: spotplaats luxemburg blankenberge express

Bericht door OMC »

Ik vertrek morgen naar Blankenberge en keer dinsdagavond weer terug, mijn vertrek naar Antwerpen is rond 19u maar ik heb gezien dat de EXT 18021 richting Luxemburg om 18u07 vertrekt in Blankenberge en ga meteen ervan profiteren om hem daar op foto te zetten, al heb ik geen idee van de zonnestand op dat moment.

OT: Brugge St.Pieters lijkt me toch de beste plaats, de laatste keer dat ik er voorbijreed zag ik dat daar toch wel mogelijkheden zijn op goeie foto's. Qua begroeiing zit je daar volgens mij alvast goed!
Plaats reactie