Pagina 1 van 1

Aanrijding 2376

Geplaatst: 13 dec 2009, 22:37
door sammarco1
Iemand die weet hoe de 2376 aan deze deuk komt ?

Ne vogel tegen gevlogen ?

Re: Aanrijding 2376

Geplaatst: 16 dec 2009, 21:11
door Stijn D.C.
Lap, nu hebben ze een reden om die rapper bij de 22 en 25(.5)ers te gaan zetten :(

Re: Aanrijding 2376

Geplaatst: 20 dec 2009, 00:52
door nahoj
2376 is onzacht in aanraking gekomen met een vrachtwagen.

De 23's gaan trouwens langzaam buiten dienst: geen volledige revisies meer en bij zware schade niet meer herstellen. Zo zijn er juist een handvol buiten dienst geplaatst, waaronder de 2376.
Maar: 3 zullen uitgerust worden met TBL1+, om de opduwdiensten in Luik te blijven verzekeren (dus ook op relatief lange termijn).

Re: Aanrijding 2376

Geplaatst: 20 dec 2009, 01:17
door Bart
nahoj schreef: De 23's gaan trouwens langzaam buiten dienst: geen volledige revisies meer en bij zware schade niet meer herstellen.
De 23's beginnen langzaam te verdwijnen bij HKM treinen.
Maar op de reizigers komen ze steeds vaker voor, om P treinen mee te verzekeren.
Er rijdt in Leuven (ik vermoed P trein richting Aarschot-Hasselt) een M4 samenstelling met 2 23's in treinschakeling, omdat 1 HLE 23 te weinig vermogen heeft om de dienstregeling mee te kunnen volgen.
Ik denk zelf, dat we de 23's nog een hele poos op P treinen te zien gaan krijgen. Het grootste deel van de dag staan die toch uitgeweken in bundels, en voor de NMBS is het financieel gezien veel interessanter om een 23 een P trein te laten verzekeren, ipv bv een 13/21/27.
Jammer maar helaas.

Re: Aanrijding 2376

Geplaatst: 20 dec 2009, 13:26
door Stijn D.C.
Goed zo:-)