Hoi,
Hierbij plaats ik ook eens een reisverslag:
Afgelopen zaterdag maakte ik een mini Ronde van Belgie met de volgende route:
Leuven-Luik Guillemins-Charleroi Zuid-Antwerpen Centraal-Gent Sint Pieters-Leuven.
Mijn trip begint zoals altijd in Leuven waar ik om 11u00 de IC-E trein naar Luik Guillemins en Genk neem die mij en mijn medereizigers naar Luik Guillemins en Genk brengt.Omstreeks 11u56 kom ik aan in Luik Guillemins waar ik al snel begin met het maken van enkele foto's.Om 14u50 word het tijd om mijn trip verder te zetten;Charleroi Zuid wordt de volgende halte op mijn trip alwaar ik omstreeks 16u20 aankom.Om 17u40 word het tijd om mijn trip voort te zetten naar Antwerpen Centraal alwaar ik omstreeks 19u30 aankom.Om 20u06 word het tijd om mijn trip voort te zetten en Gent Sint Pieters zal mijn volgende halte worden waar ik omstreeks 20u55 aankom.Na een uurtje word het tijd voor het laatste deel van mijn trip namelijk de IC-E trein van 21u57 uit Gent Sint Pieters naar Luik Guillemins en Genk via Leuven waar ik om 23u00 aankom.
De treinen die ik nam waren de volgende:
Leuven-Luik Guillemins:IC E 1509
Luik Guillemins- Charleroi Zuid: IC D 937
Charleroi Zuid-Antwerpen Centraal:IC I 2017
Antwerpen Centraal-Gent Sint Pieters:IC C 720
Gent Sint Pieters-Leuven:IC E 1521
Zo,dit was mijn eerste reisverslag en hopelijk hebben jullie er van genoten.
Als jullie nog vragen hebben mogen jullie ze hier gerust stellen.
Lukas
Reisreportage 12 December 2009.
Reisreportage 12 December 2009.
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Re: Reisreportage 12 December 2009.
Dat noem je een reisverslag?Lukas schreef:Omstreeks 11u56 kom ik aan in Luik Guillemins waar ik al snel begin met het maken van enkele foto's.Om 14u50 word het tijd om mijn trip verder te zetten [..]
Zo,dit was mijn eerste reisverslag en hopelijk hebben jullie er van genoten.

Kom kom Luukje, niet lullig bedoeld, maar we wachten natuurlijk wel op MEER